Old Republic kan sno 1,6 miljoner WoW-spelare

Medlem

Wow dör av sig självt, behövs inte dödas av nåt annat spel.

För min del gör det inget om wow-spelarna stannar i wow, blir lite mindre gnäll då.

Medlem

Jag har nu varit i betan ett par veckor, det har faktiskt hållt mig ifrån skyrim mycket mer än vad jag hade trott!
Vissa haters kommer att fortsätta leta fel, men så fort alla irriterande buggar är fixade så kommer detta vara ett jävligt bra spel!

Medlem

Har man inte provsmakat kakan, hur fasen ska man veta om det är pest eller kolera då?
Det funkar ända till då man står framför en kokad renskalle med en rostig sked.

Hur som helst så fick man en beta invite och får testa från och med imorrn(!?).

Medlem
Skrivet av Thomas:

Har väl aldrig varit speciellt intresserad av Star Wars, så för mig blir det inget.

Samma här.

Medlem

Jämföra swtor med age of conan och andra utmanare till wow känns väl inte så fiffigt, eller? (=

Medlem

signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Tror SWTOR hade fungerat bättre som ett action mmo, som jedi vill man ju hoppa omkring och skjuta force push ala Jedi Knight eller Force Unleashed spelen. Dessutom är hälften av klasserna utrustade med blasters så där hade man vilja ha FPS känslan. Som några också nämnt är spelet stelt och karaktärsrörelserna är stumma och tråkiga, det enda som är bra är quests och voice acting, men helt plötsligt är det en idiotisk Lucas varelse som pratar mongospråk, och det sabbar allt.

Ne SWTOR är skit till 50-60 % och att nedgradera Activion/Blizzard aktien är galet, då fattar de inte riktigt att D3 är på gång i det närmaste och snart så presenteras även deras nya mmo.

Medlem

Kommer aldrig finnas ett spel som blir bättre än wow.
Folk som slutar med wow kommer alltid tillbaka

Medlem

Blev glatt överraskad. Mycket bättre än vad jag trodde.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

123
Skriv svar