Fladdermusgrottan snart till Arkham City

Robot
Fladdermusgrottan snart till Arkham City

Bruce Wayne är sugen på lite extra cash för att pimpa till sin fladdergrotta och därmed kan du vänta dig "the Batcave" till Batman: Arkham City några dagar innan jul.

#batman-arkham-city, #rocksteady-studios


Medlem
Fladdermusgrottan snart till Arkham City

dom kan ju fixa pc versionen innan dom pumpar ut mer dlc...

Inaktiv

Jag har inte ens fattat hur DLC till GFWL spel funkar på PC. Har någon sån där extra dräkt, men vet de fan vars jag laddar ner den efter jag använt koden.

Moderator | Testpilot

Förstår inte vad du klagar med gällande PC versionen, funkar felfritt för mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Förstår inte vad du klagar med gällande PC versionen, funkar felfritt för mig.

Om jag minns rätt så finns det dem som har problem när det kommer till Directx 11 och Batman: Arkham City

Moderator | Testpilot
Skrivet av Demacish:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Förstår inte vad du klagar med gällande PC versionen, funkar felfritt för mig.

Om jag minns rätt så finns det dem som har problem när det kommer till Directx 11 och Batman: Arkham City

Väldigt jobbigt, strunta bara i att använda DX11. Spelet är inte SÅ snyggt att det spelar någon större roll om du kör DX9/10 vilket det nu är om man inte använder sig av 11an.

Det är ju inte CRYSIS skillnad om du förstår min poäng? Där var det VERKLIGEN skillnad från hoppa runt i inställningarna men i Arkham city? Not so much.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

DLC går tydligen före att fixa en stabil version spelet istället?!
DLC går tydligen före att ge oss ett fungerade DX11 läge?
DLC går tydligen före att optimera spelet och fixa alla memory leaks?

Fy fan!
Jag har en high-end dator som klarar BF3 (texturer på Ultra, resten på High) i 1920 x 1080 och får runt 50-60FPS.
Här får jag runt 20-30 FPS när jag maxar Batman! Då är något fel. Har sänkt inställningarna och kommer upp i max 50 FPS och en massa dropouts ner till 15-20 FPS!!!

Köpte ett GTX 580 för BF3 skulle, och var givetivs skoj att få med Batman gratis (hade ändå tänkt köpa Batman) men att det var BATMAN som skulle "knäcka" mitt kort och inte BF3 kunde jag inte drömma (mardrömmar!) om?! Haha!

Medlem

Det finns också ett allvarligt problem till PC med "corrupt saves" som också finns på PS3/Xbox.

Inaktiv

peppar o så

men Batman funkar fint för mig än så länge, förutom DX11 då såklart. Får väl ta för vana att backupa mina saves efter varje gång, någon som vet var dom kan ligga?

För att knappa in koden i GFWL tryck på home knappen när spelet är igång, där ska man sen kunna "redeema" sin kod. Alternativt logga in på xbox/windows live på webben. har ingen kod själv men är väl så det brukar funka

edit:
What do you want for breakfast?
JUSTICE!

Avstängd

En fladdrig musgrotta fick jag redan i helgen.

Medlem

Är det bara en challenge map då eller? Tråk isådanafall...

Medlem
Skrivet av jiwn:

En fladdrig musgrotta fick jag redan i helgen.

*ljudet av att ett barn börjar gråta*

Medlem

haha klockren!
jiwn 2011-11-28 10:33:25 #9

En fladdrig musgrotta fick jag redan i helgen.

Adam West :heart:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar