Rykte: det här innehåller MW3:s dlc-paket

Robot
Rykte: det här innehåller MW3:s dlc-paket

Det sägs att vi kommer att få besöka kartor med namnen "Morning Wood" och "Italy" i Modern Warfare 3:s första tunga dlc-paket.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Rykte: det här innehåller MW3:s dlc-paket

Ett litet DLC till de stora...otroligt. Men låter som riktiga CoD banor to my ears iallafall.


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

morning wood O_o


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Morning Wood.... MW3 kanske inte är ett barnspel ändå. Fast.. jo.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Som tur är så tycker jag inte om MW3, så jag tänker inte köpa några DLC! Black Ops <3

Medlem

har inte tid med mw å bf alls, skyrim nu sen swtor å nästa år kommer jag knarka av huvet med gw 2 xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tjenare Aftonbladet!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hoppas alla cod nissar som sabbar BF3 får MW3 i julklapp så de försvinner för de fattar inte teamplay i BF spel.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Hoppas alla cod nissar som sabbar BF3 får MW3 i julklapp så de försvinner för de fattar inte teamplay i BF spel.

men jag trodde alla viste att heli's och flygplan ska användas som missiler


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av chopper:

Hoppas alla cod nissar som sabbar BF3 får MW3 i julklapp så de försvinner för de fattar inte teamplay i BF spel.

men jag trodde alla viste att heli's och flygplan ska användas som missiler

alla vet att det är mycket effektivt att flyga rakt in i varandra med flygplanen, även köra rakt in i alla helikoptrar man ser, det är ju gamla nyheter

Medlem
Medlem

Hela Mw3 är en dlc till Mw2...

Medlem

låt mig gissa €30 för 4 kartor

Medlem
Skrivet av Exim:

låt mig gissa €30 för 4 kartor

Det kostar 0 kronor om man har fullversionen av Elite.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Exim:

låt mig gissa €30 för 4 kartor

Det kostar 0 kronor om man har fullversionen av Elite.

Oj vilken deal!!

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Exim:

låt mig gissa €30 för 4 kartor

Det kostar 0 kronor om man har fullversionen av Elite.

Elite... det de inte levererade vid lansering.. har det kommit till pc än?


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Dock ej gratis för PC-ägare.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"Vad tänker ni på när ni hör kartnamnen?" hmm... Mjölk?
Nej, men jag hade inte förväntat mig något annat än DLC paket.
Hade funderingar på att köpa MW3, men den minskar varje timme som går

Medlem

Morning Wood? Wait what?! HAHAHA IRL!

Inaktiv

Kan alla äckliga bf3 fanboys bara hålla igen? Ingen bad er sitta här och klaga på call of duty. Sätt er och läs alla förbannade bf3 grejer istället så slipper vi er gråtandes här. Ni är fan värre än små barn. Gå och ***** till ert battlefield. Varför ens gnälla över dlcn? Det är inget tvång att köpa det och ni har inte blivit tvingade att köpa det heller så håll bara käften. blir så jäkla less på ert jävla gnällande konstant så fort det står något skrivet om mw3

Medlem

tycker det låter som en remake
inget köp från mig
tycker att det e dåligt att dom tog bort gun game det var det roligast

Fyra nya banor och en redan gjord.
Fullkomligt patetiskt att de säljer sånt här skit för 150kr, man kan nästan få två bra indiespel för dem pengarna.

Snälla Activision, bara försvinn...

Medlem

Är detta ett skämt eller?

Dom har ju precis släppt spelet! Kan dom inte vänta i alla fall till våren innan dom börjar med denna skiten?

Medlem

CoD: 5 nya banor

BF3:
4 Banor
10 Vapen
3 Bilar

Båda ligger på ungefär samma kostnad.
BF3an känns ju mer värd..

Zax
Medlem

Jag hatar mw3 multiplayer, att dem lyckas, Varför inte släppa fler banor till mw2 och dem extra killstreaksen. Nej det är scam, det är så mycket som buggar hp/damage ration är från en annan värld det känns som att programmerarna spillt kaffe över tangentbordet. Throwing knife och riot shield är bara att glömma. jag ser dig först du är död och målgruppen känns skrämmande 12år trots att det är 18+. Ett enorm fail som gör att en 9åring kan spöa upp en skicklig mw spelare, om jag inte har fel har mw2 skaparen gjort single player och några andra Barnspels utvecklarna multiplayerdelen och det märks!! Ska sälja min dator och ska alldrig köpa ett enda spel förutom eventuellt hårda titlar som diablo3, titan, half life 3. NU har dem fattat hur lättförtjant miljoners kronor är dem går hela racet ut FY FAN borde vara kriminellt att inte släppa demon.

Medlem
Skrivet av Zax:

Jag hatar mw3 multiplayer, att dem lyckas, Varför inte släppa fler banor till mw2 och dem extra killstreaksen. Nej det är scam, det är så mycket som buggar hp/damage ration är från en annan värld det känns som att programmerarna spillt kaffe över tangentbordet. Throwing knife och riot shield är bara att glömma. jag ser dig först du är död och målgruppen känns skrämmande 12år trots att det är 18+. Ett enorm fail som gör att en 9åring kan spöa upp en skicklig mw spelare, om jag inte har fel har mw2 skaparen gjort single player och några andra Barnspels utvecklarna multiplayerdelen och det märks!! Ska sälja min dator och ska alldrig köpa ett enda spel förutom eventuellt hårda titlar som diablo3, titan, half life 3. NU har dem fattat hur lättförtjant miljoners kronor är dem går hela racet ut FY FAN borde vara kriminellt att inte släppa demon.

wat

Zax
Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Zax:

Jag hatar mw3 multiplayer, att dem lyckas, Varför inte släppa fler banor till mw2 och dem extra killstreaksen. Nej det är scam, det är så mycket som buggar hp/damage ration är från en annan värld det känns som att programmerarna spillt kaffe över tangentbordet. Throwing knife och riot shield är bara att glömma. jag ser dig först du är död och målgruppen känns skrämmande 12år trots att det är 18+. Ett enorm fail som gör att en 9åring kan spöa upp en skicklig mw spelare, om jag inte har fel har mw2 skaparen gjort single player och några andra Barnspels utvecklarna multiplayerdelen och det märks!! Ska sälja min dator och ska alldrig köpa ett enda spel förutom eventuellt hårda titlar som diablo3, titan, half life 3. NU har dem fattat hur lättförtjant miljoners kronor är dem går hela racet ut FY FAN borde vara kriminellt att inte släppa demon.

wat

Ja god mat är bättre att lägga pengarna på.

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Fyra nya banor och en redan gjord.
Fullkomligt patetiskt att de säljer sånt här skit för 150kr, man kan nästan få två bra indiespel för dem pengarna.

Snälla Activision, bara försvinn...

Ingen tvingar dig att köpa. Du behöver inte ens kommentera, gå iväg och köp dina indiespel istället. Konsumtion genom fri vilja.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Den Lille Grisen:

Fyra nya banor och en redan gjord.
Fullkomligt patetiskt att de säljer sånt här skit för 150kr, man kan nästan få två bra indiespel för dem pengarna.

Snälla Activision, bara försvinn...

Ingen tvingar dig att köpa. Du behöver inte ens kommentera, gå iväg och köp dina indiespel istället. Konsumtion genom fri vilja.

Han är väl en bf3 fanboy som älskar att klaga på cod. Hara alla fanboys som gnäller och gnäller. Har sett mer bf3 pojkar som klagar än cod fans. Dom kan fan hålla sig till bf3 forumen

Medlem

Så förvandlar man virtuellt bly till guld. Bara att gratulera de som tjänar pengar på denna serie.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar