Star Wars: The Old Republic-betan är igång

Inaktiv
Skrivet av Lerner:

när jag ska redeema min kod står det "message not found"

Du skulle redeemat den för flera dagar sen, för du måste redeema den, sen vänta på att få meddelande om att du måste RSVP:a till betan. Sen får du tanka klienten. Så tiden är nog ute för dom som ännu inte använt sin kod.

Medlem

Jag hade fullständigt fel angående SW:TOR. Jag trodde det skulle vara segt, fult och ha dåliga animationer. Men ack så fel man kunde ha!

Spelet är faktiskt skitkul, med riktigt bra story, extremt stora kartor, OK strider och OK animationer. Gillar fortfarande inte att det är tecknat, men spelet är klart spel och köpvärt.

Spelet är ordentligt slipat också. Inga krascher och inte särskilt mycket lagg. Knappt något lagg alls faktiskt.

Ett bra spel!

.... och det alltså från en som fullständigt hatade spelet innan jag testade det.....

Medlem

Ok... ja det va ju skit att man missade det då...

Medlem

Riktigt usla animationer, min gubbe springer runt och ser ut att ha en lightsaber uppkörd i röven...

Medlem

Mycket nöjd med det jag lirat, Lvl 14 Jedi Knight Guardian.

Inte upplevt några buggar och mycket stabil client, inga krasher alls.

15 december smäller det

Medlem

Underbart spel, kul att köra Bounty Hunter och Sith Warrior


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väldigt blandade intryck.

Rent grafiskt tycker jag att det funkar, med en del glitchar här och där. Gameplay, jag vet inte... Questsen jag körde funkade helt ok, men tycker att UI var ganska plottrigt. Ganska laggigt också, men det får man ju räkna med när det är stresstest.

Lyckades bara krasha spelet ett par tre gånger vilket får sägas vara ett bra betyg.

Alla dessa dialoger i questerna imponerar, och konversationshjulet börjar man ju känna igen. Så det kan nog bli något. Är däremot långt ifrån övertygad om att det blir ett köp vid launch.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Devices:

Är däremot långt ifrån övertygad om att det blir ett köp vid launch.

Det som stoppar mig från att köpa det vid launch är att dom vill ha 50kr extra för head start.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Utveckligen från WoW är alldeles för liten medan det är för många års skillnad.
Utvecklarna måste komma på nått nytt nu...

Jag vill ha Diablo 3 och/eller Tera Online.

(Och ja, jag har beta konto på alla tre)

Inaktiv

Jag gillar det men älskar det inte ännu, kanske för att man kör skyrim paralellt. Har bara spelat upp två chars till runt lvl 10, men som sagts förrut, röstskådespelet höjer känslan i varje uppdrag avsevärt. Sedan är det mycket kopierat från wow, till exempel när du tar avancerad träning vid lvl 10, uppdelat i tre träd och ser ut exakt som i wow. En massa annat är oxå tagit direkt från wow, men vad gör det när det fungerar. Jag fick t.ex. fylla i en enkät vad jag ville se i guilds och frågeinnehållet var precis allt som guilds innehåller i wow. Guild achivements, perks, guild rewards etc. Man får väl säga att eftersom EA har ett finger med i spelet så kör de med en del säkra kort tyvärr och vågar inte ta ut svängarna helt.

Medlem
Skrivet av durktotten:

mycket kopierat från wow, till exempel när du tar avancerad träning vid lvl 10, uppdelat i tre träd och ser ut exakt som i wow.

Rätt kul att Blizzard lanserar en expansion som avskaffar just de där talang-träden, i och för sig bara för att ersätta dem med ett liknande system. Rent funktionsmässigt är Blizzard förmodligen fortfarande före, men det ska bli intressant att se hur SWTOR tar fighten.

Recenserar FZ direkt vid launch, eller får vi vänta till efter julhelgen? Nån som vet?


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

123
Skriv svar