Kluven på SWtOR till laptop...

Medlem
Kluven på SWtOR till laptop...

Tjena.
Jag spelade SWtOR på min stationära i helgen. Helt underbart spelt - kommer att bli ett köp!

Sambon är också sugen på att förboka spelet - men hon kommer att lira på en laptop. Enligt SWtOR's officiella hemsida så klarar laptopen systemkraven - jag är dock lite osäker. Wow fungerar ju si-så-där på datorn!

Vad tror du?

Denna laptop har hon: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=628911#extra

Systemkraven: http://www.swtor.com/preorder/faq#q209660

Medlem

Det kommer att funka, men inte på högsta inställningarna. Hon borde kunna köra på medium i alla fall

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Det kommer att funka, men inte på högsta inställningarna. Hon borde kunna köra på medium i alla fall

OK, så får vi hoppas på det. Jag blev lite osäker med tanke på att wow inte fungerade så värst jättebra på den laptopen....

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det kommer att funka, men inte på högsta inställningarna. Hon borde kunna köra på medium i alla fall

OK, så får vi hoppas på det. Jag blev lite osäker med tanke på att wow inte fungerade så värst jättebra på den laptopen....

Jag testade Star Wars på en liknande laptop, funkade bra

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Zane86:
Skrivet av 73mpl4R:

Det kommer att funka, men inte på högsta inställningarna. Hon borde kunna köra på medium i alla fall

OK, så får vi hoppas på det. Jag blev lite osäker med tanke på att wow inte fungerade så värst jättebra på den laptopen....

Jag testade Star Wars på en liknande laptop, funkade bra

Okej, bra =)... Då känner jag mig betydligt säkrare!

Medlem

Kör bara med all anti aliasing av bara, och medium-low texturer så får du hyffsat med FPS också, resten är upp till serverbelastning och internetlinan!

Medlem

WoW är ju också så o-optimerat nu mer då dem bara kastar på alla nya saker i motorn, så gammla minimum är nog som rekommenderat var då det kom idag.

Och det känns som att det borde funka på medium som sagt

1
Skriv svar