Fristående expansion till Total War: Shogun 2

Robot
Fristående expansion till Total War: Shogun 2

Tom Cruise behöver din hjälp i den mastiga Fall of the Samurai-expansionen.

#total-war-shogun-2


Medlem
Fristående expansion till Total War: Shogun 2

Äntligen!!!

Medlem

JAAAAAA !!!!!! Precis det här jag har längtat på! MODERNISTERNA FTW!

Medlem

Great verkar kul. Uppskattar att känna sig underlägsen i spel

Medlem

Hai! Anjin san!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Vilket klan var Tom Cruise med i? Hahaha ops I killed Tom Cruise!!

Medlem
Medlem

Bara jag får använda Rurouni Kenshin som karaktär så...

Medlem

Tycker folk som köpte Shogun 2 vid release borde få detta gratis. Lirade nästan inget Shogun 2 då det var såpass buggigt som det var de första månaderna. Antar att leaderboardsen fortfarande använder sekventiell sökning också.

Blir ett köp om det finns att få tag på för 50 kr, annars är det överpris för en oftast buggig produkt. Tänker inte betala fullpris för ett CA-spel förens Rome: Total War 2 som endast kommer överleva på nostalgi i mina ögon.

Inaktiv

Fan! Jag som gärna hade sett ett nytt spel istället


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Medlem

Rome II ?


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Saxit:

Bara jag får använda Rurouni Kenshin som karaktär så...

ÄLSKAR den mangan

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Rome II ?

exakt! hoppas detta bara är ett litet sidoprojekt och att de ändå arbetar på Rome II, det måste vara nästa riktiga spel...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

ÅH GUD VCNAFNAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

OML
Medlem

Nice att det det iaf finns några utvecklare som fortfarande skapar regelrätta expansioner och inte bara små dlc. Detta blir nog jättebra.

Medlem
Inaktiv

AI-n är lite bättre än i tidigare spel men det är fortfarande för lätt att vinna både slag som på den strategiska kartan.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

blää, mars. Sitter bara å väntar på detta samt det nya oannonserade totalwar spelet. Kan bara hoppas på victorian era, eller WW I. Nu får vi ju järnväg och ångbåtar med pansar, kustartilleri och mkt annat. Steget till de jag nämnde tidigare är inte långt borta, kanske gör dem detta för att testa och förbättra/prova inför sitt nya spel?

Medlem

Ja det drar ihop sig nu... den 23:e är det dags.

OML
Medlem
Skrivet av Tybalt:

Hai! Anjin san!

När jag läste detta för några månader sedan så förstod jag inte varför du skrev det. Nu har jag precis läst James Clavells "Shogun" och så kommenterar Ghostknight och jag ser ditt inlägg.

Ville bara säga detta;)

För övrigt så är jag taggad på expansionen.

1
Skriv svar