Svenskarna bakom nya Assassin's Creed

Robot
Svenskarna bakom nya Assassin's Creed

Ezios stiliga äventyr i Konstantinopel är inte det enda i Assassin’s Creed: Revelations. Bakom Desmonds avskalade och abstrakta nutidsresa står en svensk spelstudio med stora visioner.

#assassins-creed-revelations, #massive-entertainment, #ground-control, #world-in-conflict, #ubisoft, #assassins-creed-brotherhood, #ubisoft-montreal, #braid, #ico, #portal


Medlem
Svenskarna bakom nya Assassin's Creed

Aaaaaaaaah. Spoilervarning.

Medlem

I Assassin's Creed 26 kommer vi att få resa fram i tiden där huvudkaraktärens ättlingar också visar sig vara lönnmördare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Siken:

Aaaaaaaaah. Spoilervarning.

Har skrivits sen början om desmonds story, inte mycket till spoiler här eller? O.o

Medlem
Skrivet av borotroth:
Skrivet av Siken:

Aaaaaaaaah. Spoilervarning.

Har skrivits sen början om desmonds story, inte mycket till spoiler här eller? O.o

När jag såg denna (icke?)-spoiler så läste jag inte igenom den så noga. Men om man inte spelat Brotherhood, är det inte en spoiler då?

Medlem
Skrivet av Siken:
Skrivet av borotroth:
Skrivet av Siken:

Aaaaaaaaah. Spoilervarning.

Har skrivits sen början om desmonds story, inte mycket till spoiler här eller? O.o

När jag såg denna (icke?)-spoiler så läste jag inte igenom den så noga. Men om man inte spelat Brotherhood, är det inte en spoiler då?

Jo om du inte har läst nåt alls om revelations så kan nån säkert se det som det, men tycker att det som står här har man kunnat sett i praktiskt taget allt om revelations.

Tycker själv inte att det är nån spoiler, står ingenting som egentligen händer i brotherhood, förutom en sak som en pers spenderar typ en mening på att säga ^^

Medlem

slutade läsa när det stod "I slutet av Brotherhood" osv... har 2an och brotherhood kvar tills jul, då blir det Revelations!

Medlem

Saaatans...där smög det in en spoiler. Har inte spelat "Brotherhood" än!

Medlem

Fasen, och jag som knappt lämnat tutorial i ettan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Sweet. Massive har jag inte hört ifrån på länge.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Läs inte en artikel om Revelations om man ni inte spelat igenom tidigare delar och inte vill bli spoilade. Hur svårt kan det vara?

Medlem

För himla synd att Ubisoft äger Massive, kommer inte kunna ta del av deras spel i framtiden,

Inaktiv

SPOILERTAGS FFFFFFFFFFFFFFFFSSSSSSSSSSS FZ OMFG

Nu när Assassins Creed blivit mjölk kommer det släppas oändligt med AC-spel.

1
Skriv svar