Du bestämmer var nästa AssCreed utspelar sig

Medlem
Skrivet av borotroth:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Var har dom sagt att dom har avslutat Desmonds story? O.o

Allt handlar ju om vad Desmond måste göra i nutiden, skulle vara skumt om han aldrig gör nåt O.o

Tror han blandade ihop Ezio och Desmond. Har för mig att Revelations är det sista spelet med Ezio.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Hoppas de åtminstone sätter ett slut på assassins creed's (desmonds) historia. de slutar ju alltid med en cliffhanger i slutet, måttligt less på det nu!

jag tycker att den ska utspela sig i twin towers den 11 september 2001

Medlem

Enligt vad jag såg i dom tidigare spelen så finns det ett "Tempel" och/eller "point of interest" i mitten av Skandinavien..Varför inte i Sverige? :D:D VIKINGAR WOOHOO!

Medlem
Skrivet av mr_lova:

Jag tycker den ska utspela sig i Karlskrona, här finns väldigt intressanta saker man kan lönnmörda

Haha den va bra! Bor själv på sketna Sturkö utanför Karlskrona, så Sturkö hade kunnat bli ett DLC eller nått. Finns lite folk här ute som också skulle behöva sig en läxa

Medlem

The overthrow of the Tsar Empire by the Communists during the Russian Revolution

Fick hotts av den idén.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

• The advent of the mighty British Empire during Victorian England

Alltid älskat den Viktorianska stilen, kör på det då!

Medlem
Skrivet av borotroth:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Var har dom sagt att dom har avslutat Desmonds story? O.o

Allt handlar ju om vad Desmond måste göra i nutiden, skulle vara skumt om han aldrig gör nåt O.o

Hade läst fel, det är Altair och Ezio som försvinner, men det betyder att det sista spelet i Desmonds storyline antagligen utspelar sig helt i nutid(tror jag i alla fall)

Medlem

Japan eller kina hands down!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Kalla kriget på 70-80-talet, då kanske vi får reda på vem som dödade Palme?

Medlem

Egypten eller Ryska revolutionen skulle vara grymt.

Medlem

Det va ett grymt värdigt slut på Altaiirs och Ezios historia. Jag nästan grät och skrattade i slutet av det vackra men ändå sorgsna. Nu måste man vänta till 3:an. Jag vågar inte säga mer in case of spoiler.

Medlem
Skrivet av 4liv3:
Skrivet av borotroth:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Var har dom sagt att dom har avslutat Desmonds story? O.o

Allt handlar ju om vad Desmond måste göra i nutiden, skulle vara skumt om han aldrig gör nåt O.o

Tror han blandade ihop Ezio och Desmond. Har för mig att Revelations är det sista spelet med Ezio.

ja det låter ju troligt iaf, blev lite förvirrad där xD

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av borotroth:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av gamer_:

Hoppas det inte utspelar sig innan Altair. Tycker han ska vara den förste av assassins, i spelen om Ezio verkar det ju som att han var det och då skulle det inte funka att han hade en tidigare släkting som lönnmördade. Naturligtvis skulle han kunna vara "bortglömd", men ändå.

Tror inte heller på Amerika alternativen, på den tiden fanns ju inga uppbyggda städer och det jag gillar mest med spelen är att hoppa runt på hustaken. I Brotherhood var den roligaste delen nordvästra Rom där det var tätbebyggt.

Det skulle det inte vara Desmonds släkting eftersom Ubisoft sagt att de avslutat hans storyline. Innan Altair fanns många fler, bara inga viktiga släktingar till Desmond, det är därför man inte får spela dem, men Altair var ju långt ifrån den första assassinen

Var har dom sagt att dom har avslutat Desmonds story? O.o

Allt handlar ju om vad Desmond måste göra i nutiden, skulle vara skumt om han aldrig gör nåt O.o

Hade läst fel, det är Altair och Ezio som försvinner, men det betyder att det sista spelet i Desmonds storyline antagligen utspelar sig helt i nutid(tror jag i alla fall)

Japp, håller med dig helt om att det sista spelet kommer att vara nutid, ingen tvekan om saken ^^
Sen när det blir kan man ju undra, det skulle ju vara 3 spel från början xD

Medlem

Dallas 1963 ...

Medlem

*host* Sverige, Skånska kriget (1675-1679)
Hade ju varit roligt om det funnits som val

Medlem

Jobbigt att skriva ut hela Assassins Creed? Håller för övrigt med Headcutter, Sverige 1520:)

För övrigt; fixa "Du har inte skrivit någon kommentar!"-problemet, drygt när man skrivit ett långt inlägg och det försvinner.

År 3000 f.kr i Egypten

Medlem

The violent conflicts of the Imperial Dynasties in Medieval China eller The Warlord Battles in Feudal Japan

12
Skriv svar