Slåss med stil i actionrollspelet Kingdoms of Amalur

Robot
Slåss med stil i actionrollspelet Kingdoms of Amalur

Slåss Som En Hjälte, eller "Så dräpte jag min första kobold". Senaste Kingdoms of Amalur-videon förklarar hur du blir bäst på att slåss.

#kingdoms-of-amalur-reckoning


Medlem
Slåss med stil i actionrollspelet Kingdoms of Amalur

Om det här spelet kommer ha co-op känns det som det kan bli något otroligt intressant, så någon som vet om det kommer ha det eller inte?

Medlem

Tror jag dräpte min första kobold i Bards Tale.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Posuic:

Om det här spelet kommer ha co-op känns det som det kan bli något otroligt intressant, så någon som vet om det kommer ha det eller inte?

Nej, det är singleplayer enbart.

Tanken är att de ska göra fler spel i världen Amalur, de har pratat om ett MMO t.ex. Man får väl se hur det går med första spelet.

Medlem

Meh... tänkte jag först men det såg faktiskt ganska trevligt ut, bra idéer om inte.

Inaktiv

Svårt att veta hur det blir, jag är i alla fall intresserad. Enligt deras utsago är det ett open world RPG som designats av flera kända rollspelsnissar. En del ideer verkar nästan lånade från Elder Scrolls vilket inte är så konstigt då Rolston jobbat på Bethesda tidigare.

Stridstekniskt ser det ut att att vara betydligt mer action-orienterat med bra respons i strider (och hit-animationer m.m.). Kanske ett stridssystem som ett enklare Darkssiders? Sen är spelet tecknat i stilen, möjligen liknar det Fable lite. Det är väl den delen jag kanske gillar minst, men är det bra och inlevelsen finns där så kan jag bortse från det.

Får se nästa år om det håller i alla delar. Jag säger i alla fall inte nej till ett bra nytt open world RPG om de lyckas.

Medlem

ser mer ut som ett hack and slash spel och personligen så tröttnar jag alltid på sådana spel

Medlem

fan när man lirrat så mkt dark souls och demons souls så blir såna här spel väldigt lätta då man för alltid blivit paranoid o vaksam mot allt


signatur

To understan the world
You must understand your own past

Inaktiv

Ser framemot detta enormt, mer singleplayer RPGs åt mig!

Medlem
Medlem

Tycker det ser tokbra ut, verkligen ett spel jag ser fram emot!

Medlem

Kommer nog bli att köpa detta, ser väldigt lovande ut.


signatur
1
Skriv svar