Snart funkar kanske Call of Duty Elite som det ska

Robot
Snart funkar kanske Call of Duty Elite som det ska

Därför bör du ta dig en titt på Activisions nya trailer för Modern Warfare 3-tjänsten. Taskigt nog fokuserad på konsolerna.

#call-of-duty-modern-warfare-3, #activision


Medlem
Snart funkar kanske Call of Duty Elite som det ska

Hater gonna hate.. or i mean bf fanboys gonna hate...

Medlem

Det har jag hört ganska länge nu. Skulle varit lite smått irriterad om jag hade betalat för ELITE och inte riktigt fungerar som det ska.

Medlem

Är väll bra för coddarna antar jag

Medlem

skrattretande hur de kommer med DLCs så tätt inpå release och även att vi lär se ett nytt CoD inom ett år....

Medlem
Skrivet av Dreako:

skrattretande hur de kommer med DLCs så tätt inpå release och även att vi lär se ett nytt CoD inom ett år....

Iofs har vi inte sett nåt datum för DLC än eller? Finns andra spel isåfall som spikar DLC tidigare, tex Back to Karkand för Battlefield 3 som blev spikat redan innan spelet släpptes.

Men, COD lär ju släppa 4 DLC-paket till innan DLC nr 2 blir aktuellt för BF3, dessutom ingick ju B2K gratis med Limited edition för BF3.

Medlem

Snart kanske jag börjar bry mig... Oh wait, not gonna happen.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Fy fean va jag längtar till MW7! De kommer bli så asum!

Medlem

Förstår inte hur det kan vara tillåtet att sälja ett album som säger att det ska vara 20 låtar men så är det bara 14 st och 4 av dem är verkligen hela låten. hänger ni med?

Medlem

hahahahaha!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

"...så länge att det nästan känns gammalt." Fast det har ju kännts gammalt i mer än tre år nu.

Medlem

Jag tycker det är dåligt att menyerna ser exakt likadana ut som de gjorde i call of duty 4

Medlem

Vill gärna se mappar som var bra under mw2. t.ex highrise.

Medlem

de kanske fungerar? ja de låter ju lovande

Medlem

Cod kids everywhere kill them all!

Medlem

Meeh, skippar Elite trots allt. Pc versionen av Mw3 är full av fuskare och glitchers...sen kommer ju swtor, så vem har tid med Cod då xD


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar