Fork Parker köttar järnet i Serious Sam 3

Robot
Fork Parker köttar järnet i Serious Sam 3

Spana in Croteams sköna Serious Sam-video som ska få dig att köpa trean!

#croteam, #serious-sam-3-bfe


Medlem
Fork Parker köttar järnet i Serious Sam 3

He, he, he. Now that's how you sell a game. xD
Jag lär köpa detta, införskaffade nyss Gold Edition och eftersom Skyrim vägrar gå in i fullscreen mode får jag väl larva mig i lala-land.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Tycker inte detta spel var tilltalande alls. Känns inte som serious sam. Känns mer som ett eget spel som härmat SS snarare. Väldigt besviken

Medlem
Medlem

Det är så här man säljer spel! Croteam har humor.
Detta blir ett givet köp enbart för att det är av gammal hederlig fps röj.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

En kompis som skaffat spelet sa att detta är som Duke Nukem Forever borde ha varit. Nu har jag ju inte lirat något av spelen så jag vet inte men det verkar ju som att det främst handlar om högoktanig old-school FPS action röj, och sånt brukar ju vara skoj i lagom doser lite då och då. Ska nog kolla lite recensioner för att se om det kan vara nåt för mig...

Inaktiv
Skrivet av NisseHult:

En kompis som skaffat spelet sa att detta är som Duke Nukem Forever borde ha varit. Nu har jag ju inte lirat något av spelen så jag vet inte men det verkar ju som att det främst handlar om högoktanig old-school FPS action röj, och sånt brukar ju vara skoj i lagom doser lite då och då. Ska nog kolla lite recensioner för att se om det kan vara nåt för mig...

ehm tror knappast detta lir är som dnf skulle ha varit. SS och Duke är två skilda saker

Medlem

OT: Har ni strul med forumet FZ? Tre av mina inlägg idag har försvunnit...

Pasgetti!

Hur många polygons per krundle klarar trean?

"I'd Hit That"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Grymt bra lir är det iaf, jag är helnöjd.

1
Skriv svar