Slutet är nära i Afterfall: Insanity

Robot
Slutet är nära i Afterfall: Insanity

Att överleva är bara början i detta lovande survival horror-lir...

#afterfall-insanity


Medlem
Slutet är nära i Afterfall: Insanity

Recension från FZ?

Medlem

Har inte hört talas någonting om detta. Jag skulle gärna höra fler nyheter om nya spel än om Modern Warfare's försäljningssiffror. Synd att det inte drar lika mycket trafik. Bitter much? Ja... men samtidigt är det sant.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte den här trailern var riktigt jävla stämningsfull, till skillnad från tidigare trailers. Tyvärr är gameplaytrailern den som imponerat minst (närmare bestämt inte alls) så jag är ändå negativt inställd...

Inaktiv

Kan det aldrig komma ett survival spel där hunger finns med i bilden? att du måste söka mat och äta, där det kan börja riktigt krypa i kroppen på dig om du får för dig att gå in i en gammal byggnad för att söka proviant och eventuellt annat nödvändigt stuffs och man då hör ljud av något som man inte vill försöka stöta på. alla survivals som kommit så kan du själv ta ihjäl dom på några sekunder men vill se något spel där allt det jag tog kommer med och att skulle det komma någon slags fiende som vill äta dig som du inte kan döda för antingen har du slut på ammunition/har endast något tillhygge att slåss med eller att du bara har dina bara händer så måste du blockera igen en dörr. Därav då inte att man trycker på E knappen så ser man hur en låda eller något förflyttar sig. Utan att dom kör den tekniken som fanns i traspassers där man fick lov att hålla in musknappen och man ser karaktärens hand greppa tag i föremålen så måste man efter det dra skiten själv. Ge hit lite såna där roligare saker där man blir pressad till max för att överleva

Medlem

Skulle inte det här spelet släppas på konsol också? På Webbhallen står det release 2012...

1
Skriv svar