Cyborg R.A.T. 7 Albino

Medlem

Jag började spontant skratta när jag såg den här musen på Elgiganten - så fruktansvärt ful. Finns inte en chans i världen att jag köper en sån, hur bra tekniska specifikationer den än har.


signatur
Medlem

näe, min Edge 3200 får leva lite längre, annars så såg den schysst ut, förutom tumknapparna som ser ut att vara lite väl långt bak.

Medlem

Även jag vänsterhänt och använder högern till musen.
För övrigt så kvalar den där musen in till topplistan över de fulaste möss jag sett. Har för mig att dom flesta kommer från saitek.

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av Dalthor-san:

Jag tillhör gruppen själv som sitter med högerhand fast jag är vänster. Det har blivit naturligt av någon anledning. Det enda jag gör med vänster är att skriva och jag har Wii-moten i vänsterhanden. I sportsammanhang håller jag tennis/badmintonrack i vänster och även innebandy.

Tror inte på att det är det enda du gör med vänstern

Nä, skämt åsido.. Ful mus som fan ^^

Tyckte det va överflödig information

Medlem

Väldigt många komentarer om att den är ful! Konstigt har själv spelat sedan ca 1986 o har än i dag aldrig spelat med utseendet.
Förstår inte varför ni inte kan lära att funktion går före utseende. O shit vad mitt spelande har blivit bättre sedan RAT musen köptes. Ska uppgradera till den vita för den är helt otroligt bra/skön i handen när man fixat till rätt inställningar. Har testat de flesta på marknaden sedan tidigt 90tal.
Men gnälla på utseende trams .. Funktion går alltid före skönhet.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Väldigt många komentarer om att den är ful! Konstigt har själv spelat sedan ca 1986 o har än i dag aldrig spelat med utseendet.
Förstår inte varför ni inte kan lära att funktion går före utseende. O shit vad mitt spelande har blivit bättre sedan RAT musen köptes. Ska uppgradera till den vita för den är helt otroligt bra/skön i handen när man fixat till rätt inställningar. Har testat de flesta på marknaden sedan tidigt 90tal.
Men gnälla på utseende trams .. Funktion går alltid före skönhet.

Jojo, men jag tycker inte den utstrålar funktion heller direkt.

Medlem

Då undrar man om du provat den "BADMRBOX" Hur vet man vad som utstrålar funktion?
Det kanske är bättre o ha testat så man vet vad man talar om!
Allmänt tyckande om ett visst utseende hjälper knappast för en väl grundad åsikt.
Vill inte hacka på dig men "borde hålla min mun tills jag vet vad jag talar om"

Men visst kan man ha en åsikt men den är inte värd något utan lite fakta. Själv spelar jag mest FPS o där räcket teknik o funktion väl till.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Jag tycker den ser häftig ut. Skulle gärna ha en sådan.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

har en tidigare mus ur denna cyborg generation och den är mycket skönare än vad den ser ut att vara


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Inaktiv

tillbaka till framtiden, liknar en modern musfälla kan prata också då

Inaktiv

ärligt så ser den bra ut bättre än min gamla mx1000

Medlem

Förstår mig inte på folk som klagar på utseendet, den ser annorlunda ut från alla andra möss, javisst, den har dock alla nödvändiga egenskaperna som alla andra möss har + extra knappar.
Afraid of some change, ey?
+ Vem bryr som om hur den ser ut? Jag sitter inte och tittar på min mus i vilket fall...

Medlem

Wheatley , är det du?

Medlem
Skrivet av GnutAh:

näe, min Edge 3200 får leva lite längre, annars så såg den schysst ut, förutom tumknapparna som ser ut att vara lite väl långt bak.

Då flyttar du greppet på musen så det passar dig!

Vilken annan mus kan du det på?
Den har otroligt många anpassningar till din hand o spel stil. Ingen annan mus kan det.
O har testat minst 20 st andra.. Den rockar fast lite dyr.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv

Förstår mig inte på folk som klagar på utseendet, den ser annorlunda ut från alla andra möss, javisst, den har dock alla nödvändiga egenskaperna som alla andra möss har + extra knappar.
Afraid of some change, ey?
+ Vem bryr som om hur den ser ut? Jag sitter inte och tittar på min mus i vilket fall...

utseende är allt loooool

http://www.toxel.com/tech/2009/06/04/14-unusual-computer-mous...

Medlem
Skrivet av lionlennart:

Förstår mig inte på folk som klagar på utseendet, den ser annorlunda ut från alla andra möss, javisst, den har dock alla nödvändiga egenskaperna som alla andra möss har + extra knappar.
Afraid of some change, ey?
+ Vem bryr som om hur den ser ut? Jag sitter inte och tittar på min mus i vilket fall...

utseende är allt loooool

http://www.toxel.com/tech/2009/06/04/14-unusual-computer-mous...

Looooooooolooolololol !!

Medlem
Skrivet av moberg:

ännu en diskrimineringsmus. varför inte göra en variant för vänsterhänta också?

Håller med dig, är det bara Razer som kan göra möss för vänsterhänta. Nu får allt fler tillverkare satsa lite på oss som vägrar köra med högern.

http://invalidoz.com

Medlem
Skrivet av Mockasin:
Skrivet av Lunna85:

Ingen stor statistik men 5 av 6 personer som jag känner som är vänsterhänta använder högerhanden ändå till musen.

För övrigt en spännande mus men gamla trotjänaren MX518 får nog glida på ett tag till.

Tänkte faktiskt skriva det där med. De flesta som jag känner som är vänsterhänta använder högerhanden till musen. Jag tror inte det påverkar lika många även om de är vänsterhänta. Det är ju inte samma sak som att skriva, då andra delar av hjärnan används.
Men t.ex så använder vi ju samma sorts handkontroll till xbox/ps3 utan problem, höger som vänsterhänta(och här borde ju t.o.m. vänsterhänta fördel då huvudstyrspaken oftast sitter på vänster sida om kontrollen).
Så olyckligtvis så verkar det som att de som har musen i vänster hand är en minoritet i en minoritet. Det är nog inte så många företag som är villiga att släppa möss för dessa få personer, tyvärr.

Är ju för att det inte finns mycket till val, men jag har vägrat köra med högern för det synkar inte lika bra för mig att köra med den som det gör med vänstern i precision spel . Så jag har fått köra med möss som är "raka" tills jag hittade Razer leftadder.
Jimi Hendrix var ju en minoritet också när han fick vända på gitarren just för att han inte kunde spela som högerhänt, så jag tror nog att dom som är vänsterhänta men får köra som högerhänta nog skulle bli bättre i spel om dom fick köra med rätt hand.

http://invalidoz.com

Medlem
Skrivet av laxan96:
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av v1lle3:

Måste det inte bli ganska problematiskt med tangentbordet för vänsterhänta som använder musen med vänster hand?

hur menar du då?
jag har inga problem i mitt datoranvändande

Vid gaming, menade jag.
Numpad sitter ju inte ihop med resten.

jag kör med WASD som de flesta andra.

Det måste bli jädra obekvämt att sitta så och ha antingen händerna jätte nära varandra för att musen är precis jämte ller att ha tangentbordet långt ifrån men att man då får sträcka sig varenda gång man ska skriva något. Testa ett tag att använda en högermus och ha den på höger sida tror du kanske kommer gilla det faktiskt.

Vi gamla rävar kör inte med wasd vi kör med piltangenterna

http://invalidoz.com

Medlem

ser high-tec ut, ska nog köpa en for teh lulz

k3m
Medlem

Jag tycker Rat7-albino är snygg, häftig och har klass.

12
Skriv svar