Berg och dalbana – utan säkerhetsbälte

Redaktör
Ponny
Berg och dalbana – utan säkerhetsbälte

"Gears of meh", "Gears of sådär" var våra intryck efter ungefär hälften av Marcus Fenix tvåa. Vi fattade inte riktigt vad spelet handlade om; storyn gick oss förbi. Jättekonstiga etiska beslut varvades med trista grottnivåer. Men det tog sig. De sista fem timmarna var bokstavligt talat en hisnande berg och dalbana – utan säkerhetsbälte. Så ska det se ut, mycket möjligt blir det en till genomspelning i singleplayer endera dagen.

Men nu riktar vi blickarna mot Sly 3. Ska bli roligt, ska bli gulligt. Och antagligen en chockartad kontrast till Gears of War 2.

[ia=476365; large]
Handicapable! När jag blir 90+ och benen ger vika ska jag ha en sån här.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Titel

Bentley's Opera duet i Sly 3, ligger för evigt i Top 3 av mest minnesvärt glädjande spelmoment. Sly Cooper spelen.:heart:

Kan inte anklaga mig för att ha dålig spelsmak. Ej heller Fredrik kan anklagas.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

It's the bäst!

Fyi: jag ler fortfarande när jag tänker på mitt "rullstolsfordon deluxe", nåt för 2078 kanske?


signatur

En Bamseponny av folket

Så som du flänger runt och stressar, för att ge oss andra så mycket glädje. Så är nog 2050 ett mer verlighets baserad gissning. Men vilket vrål-åk det kommer bli. Hör redan tutan! Khwee-khwi.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

En tuta låter inte så mr traveller.

Johodå! Custom made för Fredrik: Framtida Ica-kön's skräck!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny

Ooh mein got! Och då är jag redan coop-köns skräck.
2050, watch out!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar