Battlefield 3 olagligt i Iran

Robot
Battlefield 3 olagligt i Iran

Iranska polisen gillar inte att amerikanska armén strider i Teheran i BF3 – nu är de olagliga kopiorna av spelet ännu mer olagliga.

#dice, #battlefield-3, #electronic-arts


Medlem
Battlefield 3 olagligt i Iran

Aj då! Aja baja!

Medlem
Medlem

"säger en iransk polis"

Ish
Medlem

Men fail..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Medlem

okej låt mig bara hämta min bry-bok!

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Jag har aldrig haft en enda ingame krasch sedan spelet släpptes. Mitt spel har enbart kraschat när jag startat spelet och då har det bara varit till att trycka på connect igen

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Inte jag, men tar en paus i några veckor.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Inga problem alls, Funkar finfint och gjort sen start.

AW8
Medlem

Hahaha!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Jag, spelar timme efter timme utan problem.

Medlem

Det är olagligt i Iran eftersom det är så jäkla dåligt.

Inaktiv

Tja, det är väl inte det första som blir förbjudet i det lilla paradislandet. Knappast det sista heller.

Medlem
Skrivet av Tiny:

Det är olagligt i Iran eftersom det är så jäkla dåligt.

+1

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Spelar varje kväll i timmar utan problem. Vissa servrar får krasch ibland vid kartbyte osv men som tidigare sagt är det bara att connecta igen så fungerar det. Trist att det inte fungerar för alla dock

Medlem
Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

har du nvidia grafikort så lär det krasha. derass drivers är inte bra men dom ha släppt en beta som ska lösa dom problemen tydligen.

Medlem

ojoj, klassiskt exempel tro ej på allt man läser.

Medlem

"Eftersom Battlefield 3 inte är tillgängligt för köp i Iran så kan vi bara hoppas att förbudet ska hindra piratkopior från att nå konsumenterna där, skriver EA i ett uttalande" Amen vafan, det är väl bättre att dom spelar det olagligt än inte alls.

Medlem

Klart som fan att dom inte ska sälja "illegala" spel.

Medlem

"Det här va sista droppen, nu har vi en legit anledning att NUKA DOM!! >:O", så kommer usa/israel's regering(samma sak), besvara det här XD.
Iranierna får väl pirata skiten då..

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Jag brukar ha en crash om dagen typ, vanligtvis i det första eller andra gamet sedan flyter det på i timvis utan problem. Har hört att det är något med Nvidia att göra.

Medlem

how come that part of the world get so fuckt up all the time.

I Iran och Iraq är det ju FÖRBANNAT jävla mycket våld och polisen bryr sig knappt omdet, men BF3 bryr dem sig om?

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Det är nog din dator då? På min Xbox har det funkat perfekt sen launch. 80 timmar utan några krascher.

Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

Jag brukar ha en crash om dagen typ, vanligtvis i det första eller andra gamet sedan flyter det på i timvis utan problem. Har hört att det är något med Nvidia att göra.

testa beta versionen på drivrutierna på nvidia ska hjälpa.

Har aldrig haft krasher på bf3..kör med amd. och det funkar hur bra som helst.

Medlem

Om det inte släpptes där va fan bry dem sig om hur många iranier piratkopierar spelet?

– Eftersom Battlefield 3 inte är tillgängligt för köp i Iran så kan vi bara hoppas att förbudet ska hindra piratkopior från att nå konsumenterna där, skriver EA i ett uttalande.


signatur
Skrivet av Alusion:
Skrivet av Parabellum87:

Hela jävla skitspelet borde vara olagligt att släppa efter senaste patchen .. Finns det helt ärligt någon som kan spela ett helt game utan krashar och skit ?

har du nvidia grafikort så lär det krasha. derass drivers är inte bra men dom ha släppt en beta som ska lösa dom problemen tydligen.

ATI är mycket sämre! Min pappa har köpt 3 kort för mycket, enda problemet jag kommer ihåg han sa var att det tredje kortet brände sönder hela jävla mobo't. Nåt kort gav även jävla massa blue-screens. Första kortet var låg-pris, andra kortet var medel-pris och det tredje var hög-pris.

Men jag har tydligen ETT ATI-kort som funkar men bara i 16-Bit färg... Testa det förut och det var sämst drivisar alltså? nVidia GeForce-korten kan man hoppa på och det funkar men så är det inte med ATI tydligen.

Medlem

Förstår inte hur folk lyckas krascha?

49 timmar played och inte en enda krasch hittills.

Skriv svar