Dungeoncrawlaren Legend of Grimrock presenterar sig

Robot
Dungeoncrawlaren Legend of Grimrock presenterar sig

Vem bryr sig om 1000 Skyrim-grottor när allt jag behöver är en episkt fet grotta och en jäkla massa loot?

#legend-of-grimrock


Medlem
Dungeoncrawlaren Legend of Grimrock presenterar sig

Skit grafik, varför är det inte mer som cod

Hahaha, too easy

Medlem

Ser ut som att det skulle passa fint i en smartphone/tablet.

Medlem

Såg ju bra ut. Får ju nästan nostalgikänslor när man ser ett spel av denna typ. Eye of the Beholder, Dungeon Master för att nämna några guldkorn man spelat när man var mindre. Måste hålla utkik efter en demo senare.

Medlem
Skrivet av Leedow:

Ser ut som att det skulle passa fint i en smartphone/tablet.

Exakt min tanke.

Medlem
Skrivet av Leedow:

Ser ut som att det skulle passa fint i en smartphone/tablet.

Den kommer till det också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Unikt, runbaserat magisystem? Är det inte snarare nästan kopia på just Dungeon Master?

Medlem

Jag är förvånad över hur intresserad jag faktiskt blev av videon, kanske blir att kolla upp lite mer när det släpps

Skrivet av Basketigge:

Såg ju bra ut. Får ju nästan nostalgikänslor när man ser ett spel av denna typ. Eye of the Beholder, Dungeon Master för att nämna några guldkorn man spelat när man var mindre. Måste hålla utkik efter en demo senare.

Presis ... kommer hålla koll på detta


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

I are interested

Inaktiv

Det ser riktigt nice ut. För ju tankarna till might and magic.

Medlem

Ser ju riktigt fint ut. Blev allt sugen på att lira igenom Black Crypt igen


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av jippo1:

Skit grafik, varför är det inte mer som cod

Konsollfjortis!

Det här spelet kommer bli grymt!

Medlem

Skönt att lagga fram sådär... förstår att det är rutbaserat och ska tilltala nostalgin, men det känns bara som en begränsning i det utförande som spelet är i.

Do not want.

Inaktiv

Ser trevligt ut, såg retro ut med väldigt uppdaterad grafik.

Medlem

Oj, det där kommer att gå hem bland veteranerna.

Nostalgifaktor x en miljon, minst!

Medlem

Snyft, fick en sån jädrans nostalgitripp när jag såg det där. STONEKEEP FTW! Kanske det spelet som gett mig mest genom åren som gått. Kan det här leverera 50% av stonekeep så kommer det bli grymt! Kommer helt klart spela detta.

Kommer ni ihåg stonekeep? http://www.youtube.com/watch?v=9Hb73IEv2CQ Interplays bästa spel med en megabudget back in the days, om jag kommer ihåg rätt.

ps: Jag har kollat igenom alla delar av Let´s play stonekeep. Grymt roligt om man gillar sådant.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av jippo1:

Skit grafik, varför är det inte mer som cod

För att CoD är ett skitfult skitspel

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:

Det ser riktigt nice ut. För ju tankarna till might and magic.

Ja helt underbart Tänk ett nytt MM VI

Medlem

Oooh! Trevligt! Gillas! Mer sådant!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Detta ska jag ta mig fan hålla koll på.. Fick mig att tänka på Castle of Winds som jag spelade när jag var yngre (Visst, det hade inte fancy 3d-grafik eller något, men konceptet är ju trots allt det samma).

"Skit grafik, varför är det inte mer som cod"

Varför ska man låsa sig genom att kräva grafik, när det är spelkänsla och nöje man borde leta efter.


signatur
Medlem

Sådana spel har jag inte sett sen nån gång man satt vid amigan. Får lust att prova

Medlem

Hållt koll på detta i ett par månader nu och det ser bara bättre och bättre ut. Så här skall rollspel se ut, med vettiga pc interface och allt. Hur kunde den här genren försvinna?

Givet köp via steam.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Horniak:
Skrivet av vampyrer_suger:

Det ser riktigt nice ut. För ju tankarna till might and magic.

Ja helt underbart Tänk ett nytt MM VI

Oj Oj Oj för ett nytt MM VI. Otroligt bra spel har det alltid installerat på hdn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har sett fram mot det här sedan Notch twittrade om det för ett par månader sedan. Ser så ruskigt jävla bra ut.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

Snacka om Ultima Underwold med ny grafik... ser riktigt ruttet ut också ^^.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Skönt att lagga fram sådär... förstår att det är rutbaserat och ska tilltala nostalgin, men det känns bara som en begränsning i det utförande som spelet är i.

Do not want.

Lagga fram? Du är inte bra. Det är meningen att det ska se ut sådär. Du säger ju själv att det är rutbaserat.

Medlem

Mys...


signatur

i7 960 TRUE|Rampage III Formula x58|FD R4|XFX 850W|DDR3 3x4GB|RTX 3060|X25-M 160GB+Crucial m4 512GB
|i7 2600k|DDR3 2x8GB|GTX 760|

Medlem

Ska ju köpas så in i bänken. Älskar såna spel. Sitta och rita kartor på rutigt papper. Klassiskt.


signatur
12
Skriv svar