Pc- och 360-Skyrim storpatchas i morgon

Medlem

Snälla Bethesda jag ber er, Fixa '' Esbern buggen '' då han varken pratar eller öppnar dörren för mig...Vill gärna ta del av Max von sydow's nobla stämma samt komma in genom hans dörr..Hemskt tråkigt då detta är en del av huvudstoryn...Någon annan som har samma problem och vet på annat vis hur man löser detta ?

Medlem
Skrivet av danneC:

Snälla Bethesda jag ber er, Fixa '' Esbern buggen '' då han varken pratar eller öppnar dörren för mig...Vill gärna ta del av Max von sydow's nobla stämma samt komma in genom hans dörr..Hemskt tråkigt då detta är en del av huvudstoryn...Någon annan som har samma problem och vet på annat vis hur man löser detta ?

Problemet är att spelet av någon anledningen inte kan läsa voice-filerna som finns packade. Så packar du upp dem manuellt så fungerar det som det ska.

Se http://www.minecraftforum.net/topic/786124-skyrim-a-cornered-...

Medlem
Skrivet av danneC:

Snälla Bethesda jag ber er, Fixa '' Esbern buggen '' då han varken pratar eller öppnar dörren för mig...Vill gärna ta del av Max von sydow's nobla stämma samt komma in genom hans dörr..Hemskt tråkigt då detta är en del av huvudstoryn...Någon annan som har samma problem och vet på annat vis hur man löser detta ?

Väldigt många har detta problemet. Bara googla Esbern fix så får du en hel del träffar på hur du löser det. Det är otroligt omständigt.
EDIT_Paladia har redan postat länk m.m. Lycka till.

"Storpatch"= när man löser två problem och skapar två andra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är patchen ute nu ?

/mvh soyd

123
Skriv svar