Rykte: Nästa Dragon Age blir multiplayer-titel

Robot
Rykte: Nästa Dragon Age blir multiplayer-titel

Enligt uppgifter kommer nästa Dragon Age att utvecklas med Frostbite 2-motorn och innehålla multiplayer där spelare kan duellera mot varandra. Bland annat ryktas det om att vi kan spela som drakar...

#dragon-age-iii-2, #dice, #battlefield-3


Medlem
Rykte: Nästa Dragon Age blir multiplayer-titel

Shit! Skulle nog kunna bli riktigt roligt om dom lyckas göra det riktigt bra!

Inaktiv

Nej tack... Hade de fortsatt med Forgotten Realms och gjort ett mmo av det så hade jag varit intresserad... Jag har aldrig varit ett fan av dragon age och kommer nog aldrig att vara det... Jag spelade igenom halva första spelet sen försvann intresset totalt. Det blev tråkigt. 2:an var skittrist.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

efter DA2 så nej tack

Medlem

DA3 i Frostbite 2? Holy "¤%!!"¤"!

Moderator | Testpilot

Känns inte som detta skulle vara en del av "Trilogin" men mer som en spin-off.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

ser fram emot att fler använder frostibe 2 så man får demolera lite slott å annat skoj skit som ligger i vägen för ens uberbiffiga krigshjälte


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Inte nått sketet multiplayer spel, nej tack!

Medlem

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Om spelutvecklarna håller sig till gamla beprövade formler i deras serier så "mjölkar dom SKITEN" ur franchise och dom är pengakåta äckel som förgör allt i dess väg. Om dom testar lite annan approach så "FUCKAR DOM UPP HELA SERIEN OMGWTFBBQ!!!111".

Seriöst, brinn era jävla idioter. Bara brinn. Alternativt väx upp.

Å andra sidan så är jag YTTERST tveksam till något som bär namnet Dragon Age efter DAII, men jag då jag varken sett eller hört något som helst om det och framför allt inte spelat det så låter jag bli att grina. Fler borde göra samma sak. Mitt i allt så är det ett GOTY, who knows

Medlem

DA fps mmo i say >:D


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Otroligt intessant!

Ska bli kul vad dem lyckas göra med en sån grym spelmotor. Har dem aldrig misslyckats förut, så ska dem väl inte göra det nu heller!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

efter tvåan så avstår jag.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Hur var spelet? Du har uppenbarligen redan spelat det eftersom att du kommenterar om det på det sättet!

Jag ser fram emot det! Jag tror att det kan bli väldigt intressant, antagligen inte vanlig multiplayer utan kanske mer mot Assassins Creed hållet. Otroligt intressant att se i alla fall!

Inaktiv

men neeeeeeeeeeeej.
Bioware är numera dött i mina ögon.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Här tog vi i.

Medlem

Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nejnejnejnejnejnej nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej. VA FAN ÄR DET DE GÖR!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

DA + Frostbite 2 = BattlefieldFantasy!

"Hey, I need sum f-ing backup. Point those arrows in THAT direction"

"Meedic, bring me some leeches"

"Take that you mothaf-ing, SIR"

"Attack that maiden!"

"you have recieved a heatseeking dragon"

"You have been promoted to Knight of the first order"

Kan bli hur bra som helst, så länge de har vehicles

Medlem

Frostbite.. wtf?
Hoppas bara de inte tar efter NFS: The Run's implementering av FB2 som verkligen förlöjligade hela motorn, ingen AF, ingen AA, lågupplösta texturer = helt fail.

Medlem
Medlem

Illa.


signatur

Meep!

Medlem

Eftersom DA och DA2 var så olika varandra så valde jag "Eventuellt Intressant". Ingen aning vilket håll de tänkt dra 3an.

Medlem
Skrivet av Fritjof92:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Hur var spelet? Du har uppenbarligen redan spelat det eftersom att du kommenterar om det på det sättet!

Jag ser fram emot det! Jag tror att det kan bli väldigt intressant, antagligen inte vanlig multiplayer utan kanske mer mot Assassins Creed hållet. Otroligt intressant att se i alla fall!

Hur är det att leva ett liv där du aldrig analyserar information och sedan drar en slutsats utan istället måste alltid pröva något innan du kan ha en åsikt?

Jag kommer att spela det och hoppas att det är bra... men håller inte andan direkt även fast att jag är av en minoritet som verkade ha kul med DA2 även om det inte var lika bra som DA.

Inaktiv

Jag läste på Biowares forum att de inte hade tänkt sig anta en MMO titel för Dragon Age... Det var dock ett tag sedan, men multiplayer?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Gör DA3 i samma stil som DA:O!


signatur

War never changes.

AW8
Medlem

Haha, vafan!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag håller mig "open-minded" när det gäller detta. Bioware har oftast lyckats även om DA2 tycker jag var ett snedsteg. Inget uselt spel som en del här vill hävda men når inte alls upp till deras normala standard.

Medlem

Efter DA2 så är ju förväntningarna så extremt låga att det det ska till typ E.T på C64 för att göra en besviken.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

De anstränger sig verkligen för att förstöra en serie som i alla fall började bra, haha.


signatur

Jaha.

Varför säger ingen ordet "mjölka" när man diskuterar Bioware? Om "medic" finns med är det ett givet köp


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

123
Skriv svar