Storytrailer från nya Neverwinter

Robot
Storytrailer från nya Neverwinter

I slutet av 2012 släpps online-rollspelet Neverwinter. Fågel eller fisk? Den färska storytrailern kanske kanske ger en del svar.

#neverwinter, #bioware, #neverwinter-nights, #cryptic-studios


Medlem
Storytrailer från nya Neverwinter

Euh..?

Medlem

Fick väldigt mycket "Det här har jag sett förut" speciellt när draken kom på bron på slutet.

Medlem

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.

"Även om nya Neverwinter är HELT fristående från Biowares klassiska Neverwinter Nights "

Medlem

Det har verkligen gått inflation i de här spelen nu, går inte att skilja dem åt, ibland känns det som om bara namnet är annorlunda.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Tavernan i klippet såg ut som den i det första "Witcher", dock inget slagsmål i sikte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av najtrows:
Skrivet av magma:

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.

"Även om nya Neverwinter är HELT fristående från Biowares klassiska Neverwinter Nights "

Vad är det du inte förstår? Det är det tredje spelet om Neverwinter som Atari är utgivare till, vilket är anledningen till magmas uttalande. Ditt citat är HELT irrelevant.

Inaktiv

D&D är RPGn i särklass, det går verkligen inte inflation i de spelen.
Haha hur många som helst verkade fastna i NWN2 och ställde en massa dumma frågor på nätet... inte undra på att spel var tvungna att fördummas efter det ^^

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av magma:

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.

"Även om nya Neverwinter är HELT fristående från Biowares klassiska Neverwinter Nights "

Vad är det du inte förstår? Det är det tredje spelet om Neverwinter som Atari är utgivare till, vilket är anledningen till magmas uttalande. Ditt citat är HELT irrelevant.

det är ju inte ett neverwinter nights 3?

Medlem
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av magma:

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.

"Även om nya Neverwinter är HELT fristående från Biowares klassiska Neverwinter Nights "

Vad är det du inte förstår? Det är det tredje spelet om Neverwinter som Atari är utgivare till, vilket är anledningen till magmas uttalande. Ditt citat är HELT irrelevant.

det är ju inte ett neverwinter nights 3?

Mitt uttalande var lite luddigt, ber om ursäkt. Menar att Neverwinter låter som en fortsättning på neverwinter nights 2 fast den är, precis som artikeln säger "fristående" från de tidigare spelet nwn I.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

att Cryptic gör spelet räcker för att ignorera det! (och ja, det kommer från personlig erfarenhet)

Medlem
Skrivet av magma:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av najtrows:
Skrivet av magma:

Ett nytt neverwinter nights som är pc exklusivt?
Visa nu vad ni går för, Atari! Ni lyckades trots allt med nwn 1 och 2.

"Även om nya Neverwinter är HELT fristående från Biowares klassiska Neverwinter Nights "

Vad är det du inte förstår? Det är det tredje spelet om Neverwinter som Atari är utgivare till, vilket är anledningen till magmas uttalande. Ditt citat är HELT irrelevant.

det är ju inte ett neverwinter nights 3?

Mitt uttalande var lite luddigt, ber om ursäkt. Menar att Neverwinter låter som en fortsättning på neverwinter nights 2 fast den är, precis som artikeln säger "fristående" från de tidigare spelet nwn I.

och bara för att förklara, jag skrev inte citatet för att vara otrevlig. men jag tänkte "nwn 3!!!" fast sen läste jag om och insåg att det ska vara helt fristående, så jag tänkte bara peka ut så folk inte blir astaggade på något det inte är och börjar ragea!

Moderator | Testpilot

Trevliga är ju att man kan göra egna moduler. Nice.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Gratis mmo? Annars får det vara.

Medlem

Jag spelade NWN för många herrans år sedan och kan säga att jag hade mina bästa gaming år under den tiden. Den kreativitet som NWN gjorde möjligt var helt galet bra. Moduler som kunde funka som MMOs, story som skulle få Warcraft, Elderscrolls och liknande att verka som amatörjobb. Tyvär inser inte spelutvecklare detta längre. Jag hoppas Bioware en dag kommer att ta tillbaks tronen som RPG kungar och göra ett till NWN. Inte NWN 2, inte Dragon Age... NWN... suck vad det har gått utför på senare år.

Medlem
Skrivet av thamupp:

att Cryptic gör spelet räcker för att ignorera det! (och ja, det kommer från personlig erfarenhet)

Haha, word !
Tänkte precis säga detsamma.
Sen är det jävlig ttråkigt att NWN har blivit så jävla urvattnat, första spelet med expansioner ägde.
2an sög dock apballe och jag vet inte hur många expansioner det fick :'(

Inaktiv

Kanske kan bli intressant, brukar inte vara mycket för MMO dock. Men får man skapa egna moduler som någon nämnde så är det nog garanterat att man åtminstone provar!

Medlem

Atari har sålt Cryptic till Kineser "Perfect World". Och Perfekt World filosofi är att ge ut gratis MMO.
Därför Star Trek Online nu blir F2P (Ja, så är det faktiskt).

Neverwinter kommer bli gratis.

1
Skriv svar