Magicka-expansionen The Stars Are Left ute nu

Robot
Magicka-expansionen The Stars Are Left ute nu

Missa inte den störtsköna Lovecraftiska trailern från våra svenska komiker-slash-utvecklare.

#magicka, #magicka-the-stars-are-left, #arrowhead-game-studios


Medlem
Magicka-expansionen The Stars Are Left ute nu

Made me lol!

Medlem

Underbart spel, kan bli lite långdraget, men med en ny kampanj blir det ett självklart köp

Medlem

Bananer!


signatur

Fueled by coffee.

personligen tycker jag magicka suger.nåt oerhört.
jag köpte det förut och tänkte att..."det här verkar ju som ett kul spel"
ÖHM.buggar,överlag orättvist balanserat,bossar som inte kan dö så man måste spela om hela nivån pga att dom inte har sparpunkter på vettiga ställen / snabbsparning.
det här spelet får 1/10 av mig i betyg,sen får det vara hur "roligt" det vill.
men visst..släpper dom en gigantisk patch där dom gjort om hela spelet så kanske dom kan få en ...ny chans..

Medlem

Darknessviking hela poängen med spelet är "orättvist balanserat". Speciellt om man är flera spelare när dina allierade är mer farliga än fienden. Det är liksom det som är spelet.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

TAGET!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Darknessviking:

personligen tycker jag magicka suger.nåt oerhört.
jag köpte det förut och tänkte att..."det här verkar ju som ett kul spel"
ÖHM.buggar,överlag orättvist balanserat,bossar som inte kan dö så man måste spela om hela nivån pga att dom inte har sparpunkter på vettiga ställen / snabbsparning.
det här spelet får 1/10 av mig i betyg,sen får det vara hur "roligt" det vill.
men visst..släpper dom en gigantisk patch där dom gjort om hela spelet så kanske dom kan få en ...ny chans..

Så... reggade bara för att svara på detta tänker ta det i punkte som klagas på.
1. buggar: tillome utvecklarna erkände att spelet var buggat åt helvete (därav spellen "crash to desktop") detta har dom fixat över tiden spelet varit ute....
2. Bossar som inte kan dö: wat? Skit bakom spakarna? spelade från dag 1 och har aldrig haft nå problem med att bossar inte dör...
3. sparpunkter: Sparpunkterna i spelet har inte jag upplevt som speciellt problematiska... tex det finns oftast en sparpunkt framför varje boss etc...

Ontopic så är jag mest intresserad om hur lång expansionen är

Medlem

Holy! Har det redan släppts, goda nyhet Riktigt goda nyheter


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar