Mastiga DLC-planer avslöjade för Ridge Racer Vita

Robot
Mastiga DLC-planer avslöjade för Ridge Racer Vita

Nya Ridge Racer innehåller enbart tre banor och fem bilar – Namco Bandai vill att du slantar upp extra om du vill ha mer än så!

#ridge-racer-vita, #namco-bandai


Medlem
Mastiga DLC-planer avslöjade för Ridge Racer Vita

Wow, det här måste vara första gången jag absolut hoppas att ett spel inte säljer ett enda sketet exemplar!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Medlem

It's Ridge Racer! Riiiiiiidge Racer!

Medlem

Osmakligt.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"i och för sig brukar ni bli sura för lite allt möjligt, så det är kanske inte så förvånande egentligen" Hahahahaha, WORD!

Medlem

Hur litet är teamet som jobbar på RRV igentligen? om man kollar på vad spelet innehåller& hur små dlc'n är låter det som om de har ett extremt avskalat team som jobbar med spelet. Espc när det tar dem 3 månader att få ut första bil&ban dlc'n

Medlem

Jag ser:
"Köp våran demo, om du gillar det, köp lite mer av spelet. En bit i taget. Allt till ett fantastiskt pris ala fullpris vanligt spel."


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Lol, failtrain!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Typ som ett free to play-koncept som inte alls är gratis i grundutförandet? Intressant tänk.

Medlem

Ahmaghad så klockrent Hahahha

"i och för sig brukar ni bli sura för lite allt möjligt, så det är kanske inte så förvånande egentligen"

Medlem

500 spänn för något vars innehåll bäst kan beskrivas som ett saftigt demo är detsamma som att det inte blir något köp från mig.

1
Skriv svar