Domedagen nära – drakarna flyger baklänges i Skyrim!

Medlem
Skrivet av El Presidente:

Känns faktiskt så och Bethesda är ju inte ensamma om att släppa spel som skulle behöva putsas ordentligt innan släpp. Blir jäkligt irriterad på att spelen idag ( imånga fall) verkar hetsas fram. Datumet för släppet är viktigare än kvaliten osv.

Håller med. Hej vi heter Bethesda och måste släppa vårat spel den 11.11.11 för vi är speciella.

Skrivet av Element_Five:

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.

Spelar du på PC kan du skriva in ett no-clipping command i console och på så vis komma loss. Vet dock inte exakt vad det är man ska skriva in.

Medlem

Har inte patckat något alls och har inte haft behov av det då jag inte stött på något märkvärdig bugg alls.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Man får ju verkligen hoppas att en majoritet av de som köpt spelet inte får buggarna men jag vet inte. Har råkat ut får några grejjer. Inga stora saker men ändå irriterande. Bethesda måste vara stressade nu. Kanske budskapet når fram nu när den senaste patchen verkar vara sådär.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

hahaha! sluta jag sitter på internetcafé! Håller för munnen!

Testpilot

Har de fixat Esbern buggen eller får man patcha den själv från Skyrimnexus?

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Har inte patckat något alls och har inte haft behov av det då jag inte stött på något märkvärdig bugg alls.

Kolla vilken version du faktiskt har.
Jag hade satt Skyrim till att inte uppdatera automatiskt men det ändrades utan att jag visste om det så spelet uppdaterades. Antar man måste gå till offline mode och dra ur nätverkssladden för att vara säker från STEAM

Medlem

Detta kanske är det mest överhypade spel någonsin... Jag spelade igenom main storyn på 20 timmar. Vill inte spoila men den sög helt enkelt, inte storyn, men hur de utförde den så att säga. I alla fall, efter det sprang jag runt cirka 30 mer timmar efter bättre gear osv. Jag började tröttna och jag ville veta om det ens fanns bättre gear. Jag tittade på en item database och det visade sig att jag redan hade det bästa armoret. Vafan? Det fanns typ 20 delar Legendary Items i spelet, skämtar dem? 20 items? Herregud... sen dess har jag inte spelat...

Medlem

lite smått roligt , sure dom är väl lite gamebreaking när dom händer, jag tycker dom inte man ska straffa helheten i sig för vi vet att när det löst sig igen så är och föralltid skyrim full pottare singleplayer rpg spel.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av El Presidente:

Känns faktiskt så och Bethesda är ju inte ensamma om att släppa spel som skulle behöva putsas ordentligt innan släpp. Blir jäkligt irriterad på att spelen idag ( imånga fall) verkar hetsas fram. Datumet för släppet är viktigare än kvaliten osv.

Håller med. Hej vi heter Bethesda och måste släppa vårat spel den 11.11.11 för vi är speciella.

Skrivet av Element_Five:

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.

Spelar du på PC kan du skriva in ett no-clipping command i console och på så vis komma loss. Vet dock inte exakt vad det är man ska skriva in.

Spelar på Ps3 tyvärr... ska kolla om det går att lösa även där?


signatur

Gamer since day one!

Medlem

snart kommer väl Bethesdas uttalande bli

"Dragons hereby fly like a boss"

Medlem

Kan ju förklara varför en isdrake totalt massakrerade min nord igår...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av NaxoS:

Detta kanske är det mest överhypade spel någonsin... Jag spelade igenom main storyn på 20 timmar. Vill inte spoila men den sög helt enkelt, inte storyn, men hur de utförde den så att säga. I alla fall, efter det sprang jag runt cirka 30 mer timmar efter bättre gear osv. Jag började tröttna och jag ville veta om det ens fanns bättre gear. Jag tittade på en item database och det visade sig att jag redan hade det bästa armoret. Vafan? Det fanns typ 20 delar Legendary Items i spelet, skämtar dem? 20 items? Herregud... sen dess har jag inte spelat...

Så du har spelat i 50 timmar och gjort det mesta i spelet? Låter verkligen som spelet måste sugit stenhårt för att du bara orkade spela det i 50 timmar... Klart det överhypats lite men din post är verkligen humor. Att någon orkar spela ett spel i 50 timmar tycker jag är ett sjukt bra betyg...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

Jahapp, tänkte börja spela Skyrim igen, nu efter patchen. Slutade spela när de patchade in steamwrappern pga massvis av ctds.. men.. jag tror jag väntar till 1.3.....

Medlem

jag har för mig att det är "tgm" utan finns cheats ute man kan använda sig av MEN, då får du inga fler achivements

Skrivet av asdfg:
Skrivet av El Presidente:

Känns faktiskt så och Bethesda är ju inte ensamma om att släppa spel som skulle behöva putsas ordentligt innan släpp. Blir jäkligt irriterad på att spelen idag ( imånga fall) verkar hetsas fram. Datumet för släppet är viktigare än kvaliten osv.

Håller med. Hej vi heter Bethesda och måste släppa vårat spel den 11.11.11 för vi är speciella.

Skrivet av Element_Five:

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.

Spelar du på PC kan du skriva in ett no-clipping command i console och på så vis komma loss. Vet dock inte exakt vad det är man ska skriva in.

Medlem
Skrivet av Wardancer:
Skrivet av NaxoS:

Detta kanske är det mest överhypade spel någonsin... Jag spelade igenom main storyn på 20 timmar. Vill inte spoila men den sög helt enkelt, inte storyn, men hur de utförde den så att säga. I alla fall, efter det sprang jag runt cirka 30 mer timmar efter bättre gear osv. Jag började tröttna och jag ville veta om det ens fanns bättre gear. Jag tittade på en item database och det visade sig att jag redan hade det bästa armoret. Vafan? Det fanns typ 20 delar Legendary Items i spelet, skämtar dem? 20 items? Herregud... sen dess har jag inte spelat...

Så du har spelat i 50 timmar och gjort det mesta i spelet? Låter verkligen som spelet måste sugit stenhårt för att du bara orkade spela det i 50 timmar... Klart det överhypats lite men din post är verkligen humor. Att någon orkar spela ett spel i 50 timmar tycker jag är ett sjukt bra betyg...

Haha eller hur, är ett spel dåligt så sitter man fan inte och nöter 50 timmar. Max en timme i sådana fall.

Skrivet av Wardancer:

Så du har spelat i 50 timmar och gjort det mesta i spelet? Låter verkligen som spelet måste sugit stenhårt för att du bara orkade spela det i 50 timmar... Klart det överhypats lite men din post är verkligen humor. Att någon orkar spela ett spel i 50 timmar tycker jag är ett sjukt bra betyg...

Inte nödvändigtvis. Vissa av oss värderar den göttiga känslan i maggropen när man avklarat ett bra spel mer än antalet timmar som man slår ihjäl.
Själv har jag väldigt svårt för spel som man spelar tills man tröttnar. Även om man hade roligt någonstans i början eller mitten så är det man minns den uttråkade, smått apatiska känslan som fick en att sluta spela. Sen sitter man där och inser att man slängt bort 30+ timmar av sitt liv som man aldrig kommer att få tillbaka.

Hellre fyra timmar lågbudgetspel som slutar bra än fyrtio timmar öppet spel som slutar i apati. Jag spelar för att jag älskar bra spelmekanik (vad gör jag då i en Bethesda-tråd? hehe), bra historier och allmänt välgjorda produktioner. Inte för att jag har tid att slå ihjäl.

Medlem

Fy fan, spelade lite igår och stötte på en Isdrake, hade sånna sjuka problem med den och det tog 3 saves och ett jävla smygande in och ut från dörrar i en jävla hydda för att få ner den innan jag själv dog. Det förklarar en del... fast var ju iofs en jävla utmaning med en drake för en gång skull...


signatur

Marcus / Nikedo

Medlem
Skrivet av Greenz:

http://youtu.be/B56QbGq29fY

Denna säger allt om Patchen

Tror denna video förklarar mer varför det går så TRÖÖÖGT!

http://www.youtube.com/watch?v=Trd49Da0gf0&feature=relmfu


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

allt funkar bra i mitt spel, dock så tycker jag att jag är tvungen att sänka ner mig i gear för nu när jag nått level 50 med min warrior och har 100 enchanting smithing heavy armor och 1hands, jag köttar för mycket.. Humm kanske dags ställa upp på max svårighet så folk tål lite granna.

Detta är då verkligen FAIL.

Precis som jag trodde, man löser en del problem, och skapar andra Det är precis som det ska vara med "TES"...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Element_Five:

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.

Fast travel *host host*

Inaktiv

*dubbelt inlägg*

Medlem

Jag hade inga problem alls med 1.2, hade inga problem innan patch heller.
Mkt märkligt.


signatur

Meep!

Medlem

Hahaha,, fasiken vad läckert. Då blir det en patch till patchen.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Camlin:
Skrivet av PcKaffe:

Har inte patckat något alls och har inte haft behov av det då jag inte stött på något märkvärdig bugg alls.

Kolla vilken version du faktiskt har.
Jag hade satt Skyrim till att inte uppdatera automatiskt men det ändrades utan att jag visste om det så spelet uppdaterades. Antar man måste gå till offline mode och dra ur nätverkssladden för att vara säker från STEAM

Jag köpte samlarutgåvan och den är oöppnad(precis som mitt Morrowind CE och Oblivion CE). Så min version är inte precis på Steam om man säger så.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Nyhetstorka?
Finns mer eller mindre roliga buggar i alla spel.

Medlem

K*K också!!! Nu kan jag inte fast travela mer

123
Skriv svar