can you run it och amd hd 5850

Medlem
can you run it och amd hd 5850

min dator säger 1gb på kortet, nätet säger 1gb på kortet, men can you run it säger att jag bara har 686mb på kortet vilket gör att det faller under rekomenderat på dom flesta nya spel, samtidigt vill jag ju inte chansa å köpa spel som sen ser ut som skit för att kortet är dåligt , så vad göra ? är det can you run it som missbedömer mitt kort ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

min dator säger 1gb på kortet, nätet säger 1gb på kortet, men can you run it säger att jag bara har 686mb på kortet vilket gör att det faller under rekomenderat på dom flesta nya spel, samtidigt vill jag ju inte chansa å köpa spel som sen ser ut som skit för att kortet är dåligt , så vad göra ? är det can you run it som missbedömer mitt kort ?

Nog inte den bästa källan att lita på CAN YOU RUN IT. Om det står att du har 1GB på kortet ska du ha det. Måste vara can you run it som missbedömer helt klart.

Du kan väl kika runt på datorn om du har 1GB där också? Kommer inte ihåg hur man ser det, kanske igenom cmd > dxdiag under grafik. Lär ju stå någonstans.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av cute_ninja:

min dator säger 1gb på kortet, nätet säger 1gb på kortet, men can you run it säger att jag bara har 686mb på kortet vilket gör att det faller under rekomenderat på dom flesta nya spel, samtidigt vill jag ju inte chansa å köpa spel som sen ser ut som skit för att kortet är dåligt , så vad göra ? är det can you run it som missbedömer mitt kort ?

Nog inte den bästa källan att lita på CAN YOU RUN IT. Om det står att du har 1GB på kortet ska du ha det. Måste vara can you run it som missbedömer helt klart.

Du kan väl kika runt på datorn om du har 1GB där också? Kommer inte ihåg hur man ser det, kanske igenom cmd > dxdiag under grafik. Lär ju stå någonstans.

jo har kollat upp det, står 1gb på datorn , började misstänka något var lite wierd när folk med sämre kort sa att dom kör bf3 utan nå vidare problem


signatur

always use the nubs for cover

HD5850 klarar av BF3 utan några större problem. HD5850 är på 1GB men det kan vara som så att minnet redan används av andra program och därför visar canyourunit den mängd som är, för tillfället, tillgänglig.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Du får ta CYRI med en nypa salt.
Litar inte 100% på det, men kan vara kul att kolla ibland när man köper t.ex. nya datawarez.

1
Skriv svar