Rykte: Nästa Dragon Age blir multiplayer-titel

Medlem
Skrivet av pikzel:
Skrivet av Hapl0:

DA + Frostbite 2 = BattlefieldFantasy!

"Hey, I need sum f-ing backup. Point those arrows in THAT direction"

"Meedic, bring me some leeches"

"Take that you mothaf-ing, SIR"

"Attack that maiden!"

"you have recieved a heatseeking dragon"

"You have been promoted to Knight of the first order"

Kan bli hur bra som helst, så länge de har vehicles

Eh. Motor har väldigt lite med gameplay att göra.

Ehrmmm...ja...Jo, jag vet. Men det var mer Frostbite 2 + MP som jag tänkte på.

Iofs skulle jag faktiskt tycka det vore rätt kul med ett Fantasy FPS som är gjort på ett seriöst sätt typ BF:Fantasy.
Kan Magicka göra Vietnam, så skulle väl DICE/EA/BioWare kunna göra en fantasy spinoff.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Lite för snabb i svängarna?

Det är ett rykte, inget säger att det är sant

Och spelet har inte kommit, inga bilder, inga filmer.

Du/jag har ingen aning om hur det kommer ser ut.

Så bara för att det är ett rykte betyder det att man inte kan tycka att 'informationen' är dålig? tänk till lite.

Och jag behöver inga bilder eller filmer, och jag behöver knappt veta hur det ser ut. Treden jag sett är att typ 90% av alla multiplayerfokuserade spel är ren skit.
De sakerna i spel som intresserar mig har sällan plats i multiplayerspel, så som story och karaktärsutveckling.

Det enda multiplayerspel som över huvud taget intresserat mig i år är Tetris Battle (och möjligen Mario Kart 7).

Jag menade på att du förlora din respekt över ett spelföretag på grund av rykten, vilket jag tycker är dumt då det bara är ett rykte än så länge.

Ja okej låt mig formulera om min mening "Om ryktena stämmer så har jag tappat all respekt för Bioware." Även fast den inte var långt ifrån att ha försvunnit ändå när de ska förstöra Mass Effect med multiplayer.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:
Skrivet av Apministern:
Skrivet av PcKaffe:

Behövs mer generiska multiplayerspel och mindre välutvecklade singleplayerspel, HELT KLART.

Bioware förlorade precis min respekt.

Lite för snabb i svängarna?

Det är ett rykte, inget säger att det är sant

Och spelet har inte kommit, inga bilder, inga filmer.

Du/jag har ingen aning om hur det kommer ser ut.

Så bara för att det är ett rykte betyder det att man inte kan tycka att 'informationen' är dålig? tänk till lite.

Och jag behöver inga bilder eller filmer, och jag behöver knappt veta hur det ser ut. Treden jag sett är att typ 90% av alla multiplayerfokuserade spel är ren skit.
De sakerna i spel som intresserar mig har sällan plats i multiplayerspel, så som story och karaktärsutveckling.

Det enda multiplayerspel som över huvud taget intresserat mig i år är Tetris Battle (och möjligen Mario Kart 7).

Jag menade på att du förlora din respekt över ett spelföretag på grund av rykten, vilket jag tycker är dumt då det bara är ett rykte än så länge.

Ja okej låt mig formulera om min mening "Om ryktena stämmer så har jag tappat all respekt för Bioware." Även fast den inte var långt ifrån att ha försvunnit ändå när de ska förstöra Mass Effect med multiplayer.

Ja man undrar ju hur de tänker...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Det blir bara ett jävla fuskande som alla andra multiplayer spel. Första Dragon Age var bra medan 2:an bara var en stor suck.


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

123
Skriv svar