Hetaste spelen i december

Medlem
Skrivet av makedonii:

ärligt talat, lägg ner Hot or Not! det är en NOT! visa spelen helt enkelt!

På en annan not helt utan hot lägg ned "hot or not" även om det inte är en not. Nu går jag utan knot. Oj oj, nu blev jag loj vad skoj.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trine 2 ser jag fram emot!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Längtar mest till Terraria 1.1 uppdateringen som kommer 1:a december

KoP
Medlem

Har redan gjort “research“ hur det står till på spelfronten. Och december känns onekligen torftigt. :/ Är inte förrens i mars 2012 som det händer något intressant. Men man behöver ju inte deppa för det, Skyrim klarar man sig på ett braaaa tag.

Medlem

"Hetaste"? Medelvärdet för dessa spel blir "pissljummet".


signatur

Jag vill ha page...

Avstängd

Blev Lagomt mind fucked när ni i introt beskriver hot som blåfärg och not som rödfärg. Kanske ni borde byta plats på texten (även om jag vet att uttrycket är hot or not) eller helt enkelt flytta på den.

Medlem

ÅÅh herregud vilken "nostalgi" resa det hade varit att få SWTOR i julklapp. Kommer ihåg hur jag fick World Of Warcraft som klapp under granen och hur jag spelade hela kvällarna med mina vänner. Må det vara fel att säga nostalgi, men det hade blivit att återuppliva lyckliga gamla minnen, även om jag inte respekterar Wow mer

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Kuci:

BF3 DLC = Spel?.... wat

räknas en extra karta ens som ett dlc ? on a second note, när jag var liten fick man minsann nya kartor i vissa patcher av spel, gratis maps

Det var tider det


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

naaaah !!! de e Skyrim <3 för min del hela julen

Medlem

Witcher 2 kommer jag att njuta av i jul. Skyrim är ju konsolifierat till märgen, så det är ospelbart tills de riktigt bra moddarna kommer ut.

12
Skriv svar