Domedagen nära – drakarna flyger baklänges i Skyrim!

Medlem

Sebastian fortsätter sprida god stämning på FZ genom att dissa andras recensioner.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:

Sebastian fortsätter sprida god stämning på FZ genom att dissa andras recensioner.

Haha, jag dissar ingen! Om något så dissar jag i sådana fall Bethesda, som lär ta bort denna "reverse-feature" i en kommande uppdatering. Fortsätt njuta av de helflippade drakarna medan ni har chansen!

Medlem

Haha, månadens fail


signatur

Game long and prosper

Medlem

Buggar brukar vara ganska roligt men nu blev det lite väl mycket.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Tybalt:

Sebastian fortsätter sprida god stämning på FZ genom att dissa andras recensioner.

Haha, jag dissar ingen! Om något så dissar jag i sådana fall Bethesda, som lär ta bort denna "reverse-feature" i en kommande uppdatering. Fortsätt njuta av de helflippade drakarna medan ni har chansen!

http://www.bethblog.com/2011/12/01/skyrim-what-were-working-o... Nästa vecka (påstår dom), så njut medan det går som sagt ;p

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av Element_Five:

Både lite humor och allvar i detta!

Har själv fastnat i en smal spricka i ett berg, går inte att komma loss och senaste save är en bra bit och en del jobbiga fiender därifrån... mkt irriterande.

Fast travel *host host*

Jo jag vet men måste gå hela vägen tillbaka igen där jag fastnade, surt oavsett!


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Enda buggen jag stötte på idag var att några barns ansikten försvann, det enda som syntes var deras hår och en massa tänder som rörde sig upp och ned när de pratade. Wierd.

Medlem

Hmmm... jag stänger nog av automatisk uppdatering från Steam vad gäller Skyrim då jag inte hade några problem med spelet innan patchen. Då vill jag ju inte få några med patchen heller....


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Siken:

Traveller har vaknat från sin dvala?

Jag har lovat mig själv att köpa spelet då det går att få tag för 150 kr nu. Vi får se hur det går.

Vart hittar man det för sagda pris?

Medlem

Formulerade mig fel, menade att jag bestämt mig för att köpa dittills då priset blir 150.

Medlem

Video Games, serious business, gäller bara fanbases?
Jag har fått uppfattningen att man jobbar mot consol för det är lättare att testa sånt här för hård o mjukvaran är likadan överallt men det kan jue inte stämma när sånt här händer, eller testar dom nada? Kanske extremt stressiga deadlines? Jag hade gärna velat veta.

123
Skriv svar