Hitman-utvecklarna satsar på nytt varumärke

Robot
Hitman-utvecklarna satsar på nytt varumärke

När Hitman: Absolution färdigställts kommer IO Interactive satsa på något helt nytt.

#hitman-absolution, #io-interactive


Inaktiv
Hitman-utvecklarna satsar på nytt varumärke

Skönt att IO kommer ha fingret i det Hitman spelet i alle fall. Kunde varit värre, sen återstår det och se om absolution tillfredsställer oss hardcore fans.


signatur

The definition of insanity?

Ny "HM", verkar bättre än de föregående, ny serie? Hmm, "Jane & Vicky", två laglösa kvinnor i USA?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar Hitman-spelen men jag blir galen på deras jävla kontroller och hur 47 tar sig fram i spelen.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Skrivet av dotque:

Gillar Hitman-spelen men jag blir galen på deras jävla kontroller och hur 47 tar sig fram i spelen.

Tänker du på det första spelet? Det går ju inte att spela...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

OO! BRA! nya IPn behövs det fler av!


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av dotque:

Gillar Hitman-spelen men jag blir galen på deras jävla kontroller och hur 47 tar sig fram i spelen.

Tänker du på det första spelet? Det går ju inte att spela...

Första funkar ju mycket bättre än konsoldyngan man fick i fjärde! 2 är nog bäst Han är så jävla slö


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem

Square hmm?? Nästa Hitman lär bli turnbaserat och innehålla gigantiska frisyrer (A47 ett undantag givetvis)


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv

Bra spel ettan och tvåan. De andra inte fullt så bra. Tycker dock det är dåligt att spelkaraktären tål mer än motståndarna. Det och klon-varat förstör inlevelsen.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Undrar bara varför de har satt Henrik Hjelt på bilden? Han kanske gästspelar med lite röstskådespeleri...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Gött med utvecklare som vågar ta steget och försöka nåt nytt.

Hitwoman?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar