Battlefield 3-banpaketet släpps nästa vecka

Robot
Battlefield 3-banpaketet släpps nästa vecka

Back to Karkand förgyller PS3-folkets vardag på tisdag nästa vecka, pc- och Xbox 360-spelarna får ta fram tålamodet. Och så blir det även framöver.

#battlefield-3, #battlefield-2, #battlefield-1942


Inaktiv
Battlefield 3-banpaketet släpps nästa vecka

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

Medlem

GAAAH! DICE! Ge er för fan! Ge mig ett bombplan som släpper flera bomber eller en stor jävla fet bomb som smäller som en halv atombomb!

Jag saknar bombplanen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Så mycket för "pc i första hand"

Medlem
Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

´
PS3 användarna skulle få med något mini-Battlefield spel. Det blev ändrat och då får de istället en vecka tidigare av detta.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

´
PS3 användarna skulle få med något mini-Battlefield spel. Det blev ändrat och då får de istället en vecka tidigare av detta.

De skulle få Battlefield 1943, vilket de får nu iaf efter stämningen.

Skrivet av siZe:

Så mycket för "pc i första hand"

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

Läs ovan.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Owell, hällre att ps3 får först än xbox.
Även om jag spelar på dator

Medlem

Undrar om MEC kommer tillbaks?

Vill inte strida som ryssar i Mellanöstern, känns fel

Medlem
Skrivet av totte1015:

Undrar om MEC kommer tillbaks?

Vill inte strida som ryssar i Mellanöstern, känns fel

De är ju där och härjar emellanåt så det passar sig väl ganska utmärkt


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ge mig L85 som Assault :;)

Medlem

Skönt att man har BF3:LE till både PS3 och PC (även fast jag 95% av tiden bara spelar på PC) får jag iaf chansen att nöta igenom banorna en vecka innan iaf

Medlem

Wake Island kan bli köttigt att lira!

Medlem

Bra, då hinner jag lira 2 dagar innan Tor släpps.

Medlem

woo! Jackhammer!

Medlem

VARFÖR skall allt hända när jag är utomlands?! Men ändå kul att det händer har börjat tröttna lite på mapsen som finns nu.. Tror även CS GO betan öppnar nästa vecka också.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av totte1015:

Undrar om MEC kommer tillbaks?

Vill inte strida som ryssar i Mellanöstern, känns fel

De är ju där och härjar emellanåt så det passar sig väl ganska utmärkt

Sant, men vore kul om dom slängde in nått som dom inte har listat

Medlem

Jackhammer OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

Sista BF jag köper iaf...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

´
PS3 användarna skulle få med något mini-Battlefield spel. Det blev ändrat och då får de istället en vecka tidigare av detta.

De skulle få Battlefield 1943, vilket de får nu iaf efter stämningen.

Skrivet av siZe:

Så mycket för "pc i första hand"

De har redan sagt att de ändrade om det. Och om du följt nyheterna så förstår du varför det blev så här.

Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

Läs ovan.

Jag missade det, men har hört om det. Vart finns den nyheten?

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av showerguy:

Vad var Ps3 köparna tvungna att göra för att få det 10 dagar före alla andra? Något erbjudande jag har missat?

´
PS3 användarna skulle få med något mini-Battlefield spel. Det blev ändrat och då får de istället en vecka tidigare av detta.

Då förstår jag! tack mosi ;D

Medlem

Jag måste säga att jag har inga problem med att det släpps tidigare till PS3. Nästan alla releaser nuförtiden har så ofta buggar och balanseringsproblem, så om de kan ta hand om de värsta, och låta betan, förlåt, Pre Relesen, ske på PS3 så ser jag nästan bara fördelar med det.
Och ett spel som man räknar med att lira ett bra tag framöver, vad fasen gör en vecka?
Bättre att släppa saker "when it's done" istället föra att låsa upp sig vid ett visst datum och prångla ut skräp, vilket tyvärr händer allt för ofta.

Bara min mening i mediabruset....

Medlem

Det är detta jag väntat på, dom banorna som kom till BF3 var troligen dom SÄMSTA fucking jävla skit banorna i världshistorien.
Måste man slö anpassa alla maps till alla game modes får man fan inga bra banor.
Ingen destruction heller som dessa banor har.

Vi ville alla ha en uppföljare av BF2, denna "expansionen" better fucking do that.

Ish
Medlem

Vad är det för unlocks det handlar om? Samma saker till de nya vapnen eller?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Remus:

GAAAH! DICE! Ge er för fan! Ge mig ett bombplan som släpper flera bomber eller en stor jävla fet bomb som smäller som en halv atombomb!

Jag saknar bombplanen!

testa arma2 vet ja!

http://www.youtube.com/watch?v=2eVvvZjEXmU

boom!

Medlem

"Även alla framtida Battlefield 3-expansioner kommer släppas först till PS3, meddelas i den officiella bloggen."

Jäkla röv-slickeri...sen när blev PS3 bättre än alla andra!!? Ok att de får plåster på såren för att EA tabbade sig med BF1943...men alla kommande tillägg. Ska det vara så jäkla svårt att ge ut något till samtliga! EA = Expanded Assoles

Inaktiv

Jag skulle vilja se att en utvecklare för en gångs skull tar hand om PC scenen och ger oss exklusivitet på någon DLC

Medlem

en sak som jag inte fattad med de nya vapnen är; kommer de bara finnas på de nya banorna eller kommer de läggas in med alla andra unlocks?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Bra, då hinner jag lira 2 dagar innan Tor släpps.

Förmodligen samma lurendrejeri vi åkte på med vanliga BF3 där det fanns sååååå mycket unlocks men egentligen samma till alla vapen


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Pris?


signatur

Hemsidan för min "persistent world server" för Neverwinter Nights 1:
http://genesisnwn.weebly.com/

12
Skriv svar