Sköt dina Skyrim-moddar i Steam

Robot
Sköt dina Skyrim-moddar i Steam

Bethesda har offentligtgjort en ny funktion i Steam som underlättar för alla modälskare. Premiär i januari.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Sköt dina Skyrim-moddar i Steam

Det låter kanonbra! Tack för det Bethesda


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Varför modda det perfekta. och som svar till alla som inte håller med:
HERETIC! UNCLEAN!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gillar verkligen att läsa nyheter från Bethesda. De är så positiva och det märks att de brinner för Skyrim och spelarna.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Varför modda det perfekta. och som svar till alla som inte håller med:
HERETIC! UNCLEAN!

Interfacet är allt annat än perfekt, det går att vänja sig vid men perfekt är det inte.

Medlem

Måste man ha köpt spelet via steam för att detta ska fungera, eller det funkar med retail-version också???


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Måste man ha köpt spelet via steam för att detta ska fungera, eller det funkar med retail-version också???

Spelet är bundet till steam så det spelar ingen roll vart du köper det

Medlem

Synd att det inte funkar lika bra att modda till konsol >: Xboxet/ps3 kan gå sönder m.m...

Medlem

Kommer modverktygen först i Januari? ...det var senare än jag trodde...
Eller har jag missförstått det hela?

Medlem
Skrivet av daskedennis:

Måste man ha köpt spelet via steam för att detta ska fungera, eller det funkar med retail-version också???

Du måste aktivera Skyrim på steam, retail eller ej. Dvs kvittar om du köpt det retail eller inte.

Medlem
Skrivet av Everchange:
Skrivet av daskedennis:

Måste man ha köpt spelet via steam för att detta ska fungera, eller det funkar med retail-version också???

Spelet är bundet till steam så det spelar ingen roll vart du köper det

Okej, tack för det.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Litar inte på detta alls... tror det blir skit i slutändan.

Medlem

Vanilla versionen av Skyrim är horribel. Söndertrasat till oigenkännlighet

Inaktiv

Verkar rätt generöst om det fungerar bra. För visst måste Bethesda själva betala kostnaden för att ha moddarna på Steam (bandbredd/lagring). Om de uppdaterar automatiskt är det dessutom rätt smidigt. Får väl se när det kommer mer info om hur det fungerar.

Inaktiv

Det blir ju nästan som Toybox i Garry's Mod, skönt att slippa Nexus skiten också.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Tummen upp!


signatur

Nämen!

Medlem

Låter bra detta, hoppas det funkar

Medlem

släpp det förbannade mod toolet snart så folk som kan programmera faktiskt kan fixa deras piss spel


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Najs!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av shaitan:

släpp det förbannade mod toolet snart så folk som kan programmera faktiskt kan fixa deras piss spel

"piss spel". Det är långt ifrån ett "piss spel". Det är mer en halvslipad diamant.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av shaitan:

släpp det förbannade mod toolet snart så folk som kan programmera faktiskt kan fixa deras piss spel

Piss spel? Det är långt ifrån något "Piss spel" utan mer en stark kandidat till GOTY.. Dock kan man ju alltid förbättra det. Och det gör man med mods.

Medlem

De borde sälja mod-verktyget och skicka med spelet gratis.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

De borde sälja mod-verktyget och skicka med spelet gratis.

bästa kommentaren på mannaminne


signatur

spriten räddade mig från sporten

Inaktiv

Tacka Steam också förfan.. deras förtjänst!

Medlem
Skrivet av marway:

Synd att det inte funkar lika bra att modda till konsol >: Xboxet/ps3 kan gå sönder m.m...

hahaha

orly

1
Skriv svar