Tröja teasar om Half-Life 3

Medlem

Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda

Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor <3 <3 <3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda

Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor <3 <3 <3

Medlem
Skrivet av neonille:
Skrivet av Svanberg:

Har aldrig fattat grejen med Half-Life.

Då är vi 2

Det känns som att alla skrattar och jag inte fattar skämtet.
Vad är det som gör att Half-Life är så bra? Världens bästa spel hit och dit...

Medlem

Lägg ner skiten.

Medlem
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av neonille:
Skrivet av Svanberg:

Har aldrig fattat grejen med Half-Life.

Då är vi 2

Det känns som att alla skrattar och jag inte fattar skämtet.
Vad är det som gör att Half-Life är så bra? Världens bästa spel hit och dit...

Du kan ju börja med att faktiskt spela det. Sen så ska du sätta det i perspektiv till andra FPS-spel på marknaden, då inser du att storyn, gameplayet och estetiken fungerar så otroligt bra ihop att slutresultat blir ett spel som är fruktansvärt underhållande och nyskapande. Sen får du också tänka på att Episode Two slutade med en extrem cliffhanger som alla ivrigt väntar att se hur det löser sig, det är också en av anledningarna till att alla är så taggade på HL3!
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant!

Medlem

Du kan ju börja med att faktiskt spela det. Sen så ska du sätta det i perspektiv till andra FPS-spel på marknaden, då inser du att storyn, gameplayet och estetiken fungerar så otroligt bra ihop att slutresultat blir ett spel som är fruktansvärt underhållande och nyskapande. Sen får du också tänka på att Episode Two slutade med en extrem cliffhanger som alla ivrigt väntar att se hur det löser sig, det är också en av anledningarna till att alla är så taggade på HL3!
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant![/quote]

Då är vi 2!

Medlem

*dräggel*

Gief!


signatur
Medlem
Skrivet av Mistarfajlip:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av neonille:
Skrivet av Svanberg:

Har aldrig fattat grejen med Half-Life.

Då är vi 2

Det känns som att alla skrattar och jag inte fattar skämtet.
Vad är det som gör att Half-Life är så bra? Världens bästa spel hit och dit...

Du kan ju börja med att faktiskt spela det. Sen så ska du sätta det i perspektiv till andra FPS-spel på marknaden, då inser du att storyn, gameplayet och estetiken fungerar så otroligt bra ihop att slutresultat blir ett spel som är fruktansvärt underhållande och nyskapande. Sen får du också tänka på att Episode Two slutade med en extrem cliffhanger som alla ivrigt väntar att se hur det löser sig, det är också en av anledningarna till att alla är så taggade på HL3!
Själv hoppas man att Valve sitter i hemlighet och filar på Source 2 och HL3, fy satan vilken lycklig människa man skulle bli om det blev sant!

Har spelat Half-Life och en del av Half-Life 2. Tyckte inte det var särskilt speciellt. Dock så spelade jag inte dom när dom var nya, så det kanske är en av anledningarna till varför det inte kändes så nyskapande för mig.
Får väl försöka ta mig igenom iallafall Half-Life 2 och dess uppföljare och hoppas att jag upptäcker det ni gillar med spelet, så att jag också får vara med och gilla Half-Life!

Medlem

Hoppas innerligt att Half-Life 3 inte släpps med nuvarande Source-motor. Det var lite av charmen med HL2, det var ett så stort teknologiskt framsteg att man undrade hur fan de lyckats få till spelkänsla, story, art direction, etc. Allting höll toppklass. Känslan när man efter introt går in i tågstationen och det flyger runt kinamatförpackningar i vinden är bland det mäktigaste jag varit med om

Längtar så jävla mycket efter HL3!

Medlem

Vem som helst kan ps:a och sen trycka Men fan va det vore soft om hl3 kom Hoppas de skäms ordentligt för att ep3 inte kommit ännu......

Moderator | Testpilot

Spelet kommer vara en konsollport och faila.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

brb göra en likadan t-shirt fast med en 4 i mitten!

Medlem

The truth may be out there, but the lies are inside your head.

Kom igen nu! Låt detta inte enbart vara något troll begravt! Half-Life är precis vad vi behöver nu! Inget mer Portal eller CS, först vill vi grilla med Mr Gordon.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Javas:

Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda
Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Intuiz:

brb göra en likadan t-shirt fast med en 4 i mitten!

Bra så, skarpa nyhetsalster.

Medlem

Scary, jag tänkte precis innan browsern laddade in fz.se att nu står det något om HL3...

Medlem

Hoppas det är en ny grafikmotor på g från dom då, med ännu smaskigare fysik.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Javas:

Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda
Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor.

http://i.imgur.com/QUWsU.gif

Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Javas:

Hoppas trean blir lika revolutionerande för serien som tvåan var. Där snackar vi uppföljare, när allt var annorlunda
Hoppas även att Valve arbetar på en ny Source motor, uppföljaren till tidernas bästa grafikmotor.

http://i.imgur.com/QUWsU.gif

Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3

you just have to love that face <3333

Gordon will be back!!!
And he will kick Chuck Norris, The Duke and everyone else of you wannabes right in the nuts!!!

He's back, he's improved and now he's got a Portal gun!!!

You can not hope to kill The one Free-man...

Medlem

Ser jag fram emot, hoppas det innebär något nytt och mindre på räls level design.

Medlem
Skrivet av Svanberg:

Har aldrig fattat grejen med Half-Life.

Ett pussel spel med action. Slog igenom som bara den när det kom. Ett äventyr man aldrig kunde ana. Riktigt häftigt och snyggt. Under den tiden iaf, nu kanske det inte är märkvärdigt. Half-Life 2 följde upp bra med helt nya grejer, men inte lika starkt som första. Half-Life 3 kan inte bli annat än en succé. Jag tror faktiskt att dom har arbetat med Half-life 3 ett bra tag nu. Det är dags för dom att konkurrera med dom stora grabbarna igen.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Svanberg:

Har aldrig fattat grejen med Half-Life.

Ett pussel spel med action. Slog igenom som bara den när det kom. Ett äventyr man aldrig kunde ana. Riktigt häftigt och snyggt. Under den tiden iaf, nu kanske det inte är märkvärdigt. Half-Life 2 följde upp bra med helt nya grejer, men inte lika starkt som första. Half-Life 3 kan inte bli annat än en succé. Jag tror faktiskt att dom har arbetat med Half-life 3 ett bra tag nu. Det är dags för dom att konkurrera med dom stora grabbarna igen.

HL var faktiskt inte snyggt då heller. HL2 har däremot klarat sig bättre med tiden.

Medlem
Skrivet av Javas:

Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3

Precis.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Javas:

Och du menar vad? Jaha nu hänger jag med, du visar ett självporträtt på dig själv, vad söt du är <3

Precis.

mhm. Du verkar tro att jag menade att HL1 inte var revolutionerande alls utan att bara tvåan var det. Så menade jag inte alls, ettan är ett unikt äss i kortleken, så att säga.
Jag menade helt enkelt att jag tycker tvåan revolutionerade spelserien genom att ändra på så pass mycket att man knappt kände igen sig, sånt ser man inte ofta i uppföljare.

Eller så gnäller du väl om att jag tycker Source är tidernas bästa motor. Diskutera istället för att gömma dig bakom en gif


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Medlem

Jag gillade 2'an så jag hoppas det kommer mer av den varan. Skulle vara trevligt med nytt grafiskt lull lull såklart.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Pics, or it hasnt happened


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Tv3 finns redan. Viasat borde stämma dem.

123
Skriv svar