Julkalendern lucka 3 – Gamez 4 kidz

Robot
Julkalendern lucka 3 – Gamez 4 kidz

To boldly play what no grown man has played before.


Medlem
Julkalendern lucka 3 – Gamez 4 kidz

Visst sparas spelet i figurerna.. eller? Så man kan ta en figur med sig och fortsätta på en kompis dator?

Hur som helst, trevligt med spelsnack i kalendern!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Gääääääsp.....
Julklappstips för kidsen, lolz, dom verkar ha det roligare än så ju!

Medlem

Mina grabbar gillar detta skarpt och jag hoppar gärna in och hjälper dem då och då. Riktigt cool känsla när man ställer gubben på plattan och han dyker upp i spelet.
Tybalt, inte provat, men jag har inte läst att det skulle vara så.

Medlem

Suck, hade hoppats på ett hederligt "gammalt" Spyro som jag älskade sönder på PS1-tiden. Men får helt enkelt fortsätta vänta och längta...

Medlem

Det verkade lite för klurigt för mig

Medlem

Jag tyckte faktiskt det såg rätt trevligt ut och att ni klankade ner lite väl mycket på det

Medlem

Det lär ju komma en massa extra figurer så man kan köpa dem. Helt plötsligt har spelet förvandlats till ett nytt pokemon: "Gotta catche'm all !"


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Trevligt avsnitt! Tack fz!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Parzec:

Det lär ju komma en massa extra figurer så man kan köpa dem. Helt plötsligt har spelet förvandlats till ett nytt pokemon: "Gotta catche'm all !"

Det är PRECIS så det fungerar. Extrapacken har redan varit ute i butik sedan release, även om inte vi fick några.


signatur

Videomupp

Medlem

Det slår inte Cooking mama.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Bra jobbat FZ, lika roligt som alltid!

Medlem

Anvil hat! Äntligen något vettigt! Nu saknas bara en forge hat sedan har man sin egen vandrande mobila smedja.
Tänk på möjligheterna i coop, att kunna styra upp the latest in medieval weaponry on the fly är inte fy skam!

Medlem

Finfin lucka och tack för julklappstipset *lägger till i min önskelista*

1
Skriv svar