Testa Brink utan att betala ett jota

Robot
Testa Brink utan att betala ett jota

Gratishelg och kraftigt sänkt pris tills måndagsmorgonen gryr. Skynda på!

#brink, #splash-damage


Medlem
Testa Brink utan att betala ett jota

Skräp är vad det är, och jag rekommenderar inte någon att slösa hårddiskutrymme på detta.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem
Medlem

Komihåg att man måste ha minst 10 spel i sin önskelista för att kunna delta i "Daily whishlist Giveaway"

Spelet är skitbra. rekommenderat köp

Medlem

Nej tack! ... inte ens testat det om dom hade betalat mig

Medlem
Skrivet av Undesired_Hero:

Spelet är skitbra. rekommenderat köp

Helt rätt!!
KÖP!!

6 Euro... värt vartenda Euro


signatur

//Peace out

Ps, alla som har spelat return to castle wolfenstien and enemy territory kommer älska spelet för det är samma typ av gameplay.

Medlem

too little too late. 400kr fattigare. Skulle köpt ett CoD spel istället.

Medlem

Roligt spel, dess enda nackdel är att det är så extremt teamfokuserat att det är näst intill ospelbart om man inte spelar med vänner

Medlem

Grymt bra spel på PS3 iafa


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

spelet är väl rätt ok, inte i närheten av wolfenstein och wolfenstein: enemy territory... samma typ av gameplay men 100ggr rörigare... kunde varit bättre....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Kan man höja FOV:en från defaultet på 50 eller vad det är? Isåfall kanske jag funderar på saken.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Kan man höja FOV:en från defaultet på 50 eller vad det är? Isåfall kanske jag funderar på saken.

Finns ett tweakprogram som du kan använda, har ingen länk dock.

Grymt roligt spel egentligen, synd att det var så ooptimerat vid release, pallade inte spela länge. Är kanske bättre nu. Kostar det 6 euros är det lätt värt varenda krona iaf.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Gratis helg nu igen? Provade förra gratishelgen... fruktansvärt besviken på spelet. Tycker synd om min hårddisk som blev infekterad av tramset. Men tillsammans blev vi av med det för gott.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Kan man höja FOV:en från defaultet på 50 eller vad det är? Isåfall kanske jag funderar på saken.

Håll inne CTRL + ALT och tryck § knappen, så får du upp konsolen
sen skriver du ui_fov 90 eller vad du nu vill ha


signatur

//Peace out

Medlem

Spelet hade ju sån potential i början dock fuckade dem upp det då dom tog sån tid på sig att fixa till allting som var fel med det vid launch, är väl värt 6 euro i alla fall.

Medlem

Igen? Brink måste vara väldigt svårsålt..

Medlem

Laddade precis ner det från Steam. Tyckte tyvärr inte om det så jag tog bort det igen.

Inaktiv

Det här fick inte vara installerat speciellt länge, var nog bland dom sämre spel jag provat på länge.

Medlem

Jag prövade spelet tidigare i år under en weekend test på steam. Jag spelade i 5-8 timmar så jag gav spelet en ärlig chans. Jag gillade det inte alls, det var ett riktigt sketet spel^^

Slösa inte tid på det här om ni redan har spel att spela


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Värdelöst spel enligt mig. Men tanka hem det och testa det själv.

Skitkul spel enligt mig.

Medlem

Spelade i 2min och det var allt som behövdes för att avinstallera det.

Inaktiv

Testat det en gång och säger som dom flesta redan sagt. Det är skit och inte värt pengarna inte ens värt då det är rea på det så köp inte ni kommer bli besvikna. Ett team fortress med pk tema och dom failade totalt. Trodde förut det skulle vara något att längta efter men ack så fel man hade

Medlem
Medlem

Riktigt bra om man kan vira huvudet kring lagorienterat spelande med objectives...tyvärr är det alltför få som förstår eller klarar av sådant

Inaktiv

Ett väldigt underhållande spel med en blandning av parkour och ren och skär action från början till slut Jag köpte Brink Complete Pack för 58 SEK (~258 SEK som originalpris). Fett värt det! Testade det vid release och det var väldigt krävande och småbuggigt. Det kändes inte komplett med andra ord. Nu flyter det på som fan på samma dator, och buggarna är åtgärdade (jag har inte hittat någon än i alla fall). Perfekt!

AshTray: Det är du det!

Medlem

ett riktigt misslyckat spel. skolboksexempel på dålig implementation av en bra ide

Skrivet av Rainbearer:

Riktigt bra om man kan vira huvudet kring lagorienterat spelande med objectives...tyvärr är det alltför få som förstår eller klarar av sådant

Man får leva med det. Sånt blir mer och mer vanligt nu för tiden. Good old times.

12
Skriv svar