Se vapenporr från Syndicate

Robot
Se vapenporr från Syndicate

Våld är det nya taktiska. Kolla in NRA-flirten i den senaste filmen.

#syndicate, #bullfrog, #syndicate-1993, #starbreeze-studios


Medlem
Se vapenporr från Syndicate

Nu är nästan alla nya spel antingen framtid eller forntid... Hatar det

Medlem

Är skeptisk till att det kommer leva upp till tidigare spel, stort fan av utvecklarna och jag är säker på att de kommer göra ett spel värt pengarna men som sagt ett Syndicate anser jag än så länge inte att att det är.

Medlem

Meanwhile back in 2006

OML
Medlem

Ser bra ut tycker jag.

Oh yea, Baby pull that trigger. oh oh change that mag! More then blood is drippng now honey


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Fear=)?

Ish
Medlem

Starbreeze är ett skämt imo. Men det är min åsikt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Får FEAR vibbar utav det här spelet. Kommer säkert bli en halvnice singeplayer att kötta igenom, men en average multiplayer del.


signatur

Life is short , play more

Medlem

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Medlem

jobbig röst.

Medlem

Tycker det är spelet ser skitkul ut! Klassiskt FPS gameplay

Skrivet av Leedow:

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Kors med hår? Typ som Jesus när han blev spikad?

Softcore lamer!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

får nästan en klump i halsen då man ser hur de har slaktat detta underbara spel:(
legendariska och bra spel ska få vara så som dem är och inte utsättas för remakes.
min åsikt.

Medlem

Ja visst f*n är det F.E.A.R på bilderna (those were the days, HV Penetrator, helt underbar, fast det där är väl g2a2 assault-rifle?)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Spelar hellre Fear igen.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Nu är nästan alla nya spel antingen framtid eller forntid... Hatar det

Eh va? Jag tycker att alla spel nu för tiden är "modern combat". Det är jag less på!


signatur

"It's the decisions you make when you have no time to make them that define who you are." -teh_masterer

Inaktiv
Skrivet av Ish:

Starbreeze är ett skämt imo. Men det är min åsikt.

Haters gonna hate.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av totte1015:

Nu är nästan alla nya spel antingen framtid eller forntid... Hatar det

För många i "mellantid" också tycker jag.


signatur

Jag vill ha page...

Medlem
Skrivet av Leedow:

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Samma sak med BC2 och nu BF3, inga crosshairs att tala om. Kan bara konstatera att DICE och denna studio aldrig spelat ett fps innan dem satte sig ner och koda deras spel. För hade dem gjort hade dem vetat att korshårets funktion är vissa mittpunkten och inte spridning. Gäspar varje gång man försöker sikta i BF3 på kort och medelavstånd, går bara inte som i Quake.

Medlem
Skrivet av highspeed:
Skrivet av Leedow:

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Samma sak med BC2 och nu BF3, inga crosshairs att tala om. Kan bara konstatera att DICE och denna studio aldrig spelat ett fps innan dem satte sig ner och koda deras spel. För hade dem gjort hade dem vetat att korshårets funktion är vissa mittpunkten och inte spridning. Gäspar varje gång man försöker sikta i BF3 på kort och medelavstånd, går bara inte som i Quake.

Sluta gödsla skitsnacket,,
I
Back on topic.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av highspeed:
Skrivet av Leedow:

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Samma sak med BC2 och nu BF3, inga crosshairs att tala om. Kan bara konstatera att DICE och denna studio aldrig spelat ett fps innan dem satte sig ner och koda deras spel. För hade dem gjort hade dem vetat att korshårets funktion är vissa mittpunkten och inte spridning. Gäspar varje gång man försöker sikta i BF3 på kort och medelavstånd, går bara inte som i Quake.

Nu är ju BF och Quake skilda världar, själv uppskattar jag fps utan krossair. Du måste använda vapnets sikte och inte skjuta som rambo.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

jag kommer aldrig någonsin erkänna detta som syndicate.. dom har bara köpt ett namn.. thats it..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Precis! F.E.A.R.

Det nya är väl att fienderna nu verkar få en lysande "outline" kring sig av någon anledning.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av highspeed:
Skrivet av Leedow:

Varför inget riktigt korshår? Inte ens snipern hade det.
Autoaim eller är det bara skitsamma?

Samma sak med BC2 och nu BF3, inga crosshairs att tala om. Kan bara konstatera att DICE och denna studio aldrig spelat ett fps innan dem satte sig ner och koda deras spel. För hade dem gjort hade dem vetat att korshårets funktion är vissa mittpunkten och inte spridning. Gäspar varje gång man försöker sikta i BF3 på kort och medelavstånd, går bara inte som i Quake.

Sluta gödsla skitsnacket,,
I
Back on topic.

Det är inget skitsnack det är fakta, hade du lirat något annat fps än bf så hade du förstått det. Varför tror du crossairen ser ut som dem gör i e-sport spel som cs och quakelive?

1
Skriv svar