Open-source varianter av Halo-föregångarna ute

Robot
Open-source varianter av Halo-föregångarna ute

Provade du Bungies Marathon-trilogi back in the days? Inte? Då har du som sitter på en Mac-, Windows- eller Linux-burk en god chans nu.

#bungie-software, #halo-combat-evolved


Medlem
Open-source varianter av Halo-föregångarna ute

wiee!..men dom släppte marathon serien för många år sen gratis...minns att jag körde dom med en mac fanatiker till kompis före halo hysterin över nätverk o internet ^^ ...goda gamla tider...sen myth serien oxå satt man o lekte med


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Ja, Marathon måste finnas i ens klassikerbibliotek. Spelade sås ent som i våras på en gammal burk. Fortfarande lika bra!


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Älskade Marathon back in the days, visst släppte de ettan på 360:n (har för mig att jag har spelat det där för några år sedan)? Får bli till att spela igenom serien igen, även om de har världens minst pricksäkra automatvapen...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Vad är Marathon för spel egentligen? Det släpptes lite innan min tid, satt och spelade Sonic och Lejonkungen på min Megadrive 94-96^^


signatur

Game long and prosper

Då blev allt detta tankat då Source, Engine, Spel etc etc...

Medlem

endast för mac var väl det eller har jag fått det om bakfoten? kom ju nån gång när man va skitnöjd för man hade köpt creativs paket med ljudkort och cdrom


signatur
Medlem

Marathon 2: Durandal släpptes även till windows men det var det enda som kom till pc


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Alltså, hur sparar man i första spelet?

Medlem

@Ballong; du om jag inte missminner mig så kan du bara spara vid vissa datorterminaler som finns på banorna...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Medlem

låter trevligt.

Vill gärna se Halo serien till pc f.ö (haha yeah right.)

Medlem
Skrivet av raefzm88:

låter trevligt.

Vill gärna se Halo serien till pc f.ö (haha yeah right.)

Ettan och Tvåan finns iaf på PC, Så känns väl inte helt osannolikt att även dom efterföljande så småningom kommer.

Medlem
Skrivet av beaverprophet:
Skrivet av raefzm88:

låter trevligt.

Vill gärna se Halo serien till pc f.ö (haha yeah right.)

Ettan och Tvåan finns iaf på PC, Så känns väl inte helt osannolikt att även dom efterföljande så småningom kommer.

Jo det vet jag, men Halo 3 släpptes 2007 till konsol och nu är det snart 2012.. Känns som om det kommer stanna där.

Medlem

Seriöst? Aleph One har funnits ute i minst tio år.
Det som är nytt är att det har kommit en ny uppdatering.
FZ, gör er research, alternativt skaffa folk som är tillräckligt insatta i spel för att ha koll på sånt här från början.

1
Skriv svar