Julkalendern lucka 6 – I full 3D!

Robot
Julkalendern lucka 6 – I full 3D!

Framtiden väntar i FZ:s spelrum, öppna dagens lucka för att se hur den ser ut.


Medlem
Julkalendern lucka 6 – I full 3D!

3D, det är inget för mig inte. Känns överhypeat


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Impade med 3st Wii under TVn.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Håkan:

Impade med 3st Wii under TVn.

Antagligen såg du bara trippelt på grund av 3D:n!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Den dagen 3D kommer till verkligheten, kommer vi slippa glasögonen då tro? Tänk att åka till jobbet och glömma glasögonen hemma, vad suddig kaffemaskinen skulle bli!

Medlem

Har läst om att det finns prototyper där man inte behöver 3d-glasögon. Om dessa tv-apparater slår igenom kommer antagligen 3d glasögon sakta men säkert försvinna.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hahah bästa julkalendern hittils!

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Håkan:

Impade med 3st Wii under TVn.

Antagligen såg du bara trippelt på grund av 3D:n!

Made my day

Medlem

men om man splittar på skärmen så försvinner väl 3d möjligheterna? så har jag förstått det åtminstone

Medlem
Skrivet av jlarss:

men om man splittar på skärmen så försvinner väl 3d möjligheterna? så har jag förstått det åtminstone

Stämmer bra, det var därför vi inte fick 3d i början Vi hade glasögon som skulle ge en av två möjliga 2d bilder.


signatur

Videomupp

Medlem

Dom hade ju en sån där splitfunktion inne på webhallen på Gamex. Var ju riktigt häftigt faktiskt, man kunde visserligen skönja lite från den andra personens del av skärmen men ändå, häftigt!

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av jlarss:

men om man splittar på skärmen så försvinner väl 3d möjligheterna? så har jag förstått det åtminstone

Stämmer bra, det var därför vi inte fick 3d i början Vi hade glasögon som skulle ge en av två möjliga 2d bilder.

Vänta nu. Det där lät intressant. Menar du att det är något sorts skydd mot screening?


signatur

Have a good time!

Medlem

Alltså, grejen som den TVn säljs på är att man kan använda TVn för att spela Coop på samma TV i helskärm. Jag tittar på skärmen med glasögon "Player 1" och den andra personen med glasögonen märkta "Player 2". När jag tittar på TVn ser jag min bild på helskärm, medans den andra personen ser endast ser sin bild på helskärm. Man tittar på samma TV men ser olika saker.


signatur

Videomupp

Medlem

Synd att konsollerna inte stödjer tvns imponerande format.

Vad var det för spel? Kane o Lynch 2?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Uncharted 3


signatur

Videomupp

Medlem

Bäst


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av WildThing:

Alltså, grejen som den TVn säljs på är att man kan använda TVn för att spela Coop på samma TV i helskärm. Jag tittar på skärmen med glasögon "Player 1" och den andra personen med glasögonen märkta "Player 2". När jag tittar på TVn ser jag min bild på helskärm, medans den andra personen ser endast ser sin bild på helskärm. Man tittar på samma TV men ser olika saker.

Det var så jag tolkade det. Och därmed slipper man ju också problemet "screening".


signatur

Have a good time!

Medlem

Både mysig och intressant lucka. Mer sådant!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar