Glöm inte att anmäla dig till Microsoft Flight-betan

Robot
Glöm inte att anmäla dig till Microsoft Flight-betan

I januari börjar betatestningen av Flight Simulator-ersättaren Microsoft Flight – anmäl dig redan nu!

#microsoft-flight


Glöm inte att anmäla dig till Microsoft Flight-betan

Jahapp! Dags att ta fram sin Joystick från skruvstädet då!

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Jahapp! Dags att ta fram sin Joystick från skruvstädet då!

Skruvstädet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Härligt att det börjar dra ihop sig Kan passa på och tipsa er som missat att X-Plane 10 demot även finns tillgängligt.

http://www.x-plane.com/x-plane-10-alternative-downloads/

Medlem

AVGN subscriber?


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

jo tack, jag tror nog visst jag glömmer att anmäla mig.

Medlem

Är denna simulatorn bättre än xplane 10?

Medlem

Så här ser det ut om man vill spela betan.
"Skapa en Microsoft-profil om du vill bidra
Genom att lägga upp en profil hos oss kan du börja bidra till Microsoft. Från alla bidrag du ger finns en länk till din profil, så att andra kan få reda på mer om dig. Där syns även din senaste sociala aktivitet och dina medaljer/poäng"

Jag trodde dom ville ha feedback på betan i sig och inte visa alla andra vem fan jag är och i vilken hörna jag sket senast. Nä behåll er beta.

Medlem

Signed, få se om man kommer med...

Medlem

Är det bara flygplan eller finns det helikoptrar också? Nån som vet?

Medlem
Skrivet av Convour:

Så här ser det ut om man vill spela betan.
"Skapa en Microsoft-profil om du vill bidra
Genom att lägga upp en profil hos oss kan du börja bidra till Microsoft. Från alla bidrag du ger finns en länk till din profil, så att andra kan få reda på mer om dig. Där syns även din senaste sociala aktivitet och dina medaljer/poäng"

Jag trodde dom ville ha feedback på betan i sig och inte visa alla andra vem fan jag är och i vilken hörna jag sket senast. Nä behåll er beta.

Har nog något me Xbox att göra och så vill de helst att du har en Windows Phone vilket alla ungar snart bytt ut sina iphones mot ?


signatur

Det var detta...

Medlem

inb4 "alltså så jävla Aftonbladet-rubrik wääääh wäääääääh!!!" som i alla andra nyheter numer.

Nä, jag ska se till att fylla i formuläret. Top Gun landningen var ju lätt - jämfört med tankningen...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Är det bara flygplan eller finns det helikoptrar också? Nån som vet?

Helikoptrar ska finnas med ja, det har de sedan 1998 om jag kommer ihåg rätt.

Medlem

Kan va något att satsa på som flygnörd. Vill se att dom lägger ner en hel del kärlek i helikoptrarnas flight dynamics. Har varit lite så där sen den introducerades 1998. Finns dock grymma att ladda ner till FSX. Och inte snacka om BF3 pallar inte att flyga skiten, samma med Take-On ett bra försök men det räckte inte. I X-plane känns det som att flyga en miniräknare. Nu måste väl nån göra rätt.

Skrivet av Mellansalt:

AVGN subscriber?

Haha, AVGN är grym men i Top Gun-fallet talar jag främst av egen erfarenhet. Man spenderade mycket tid som ung, hyperventilerandes framför sin NES medan man försökte landa det där satans planet! Ibland gick det, ibland inte...

Kände mig vansinnigt korkad ca 15 år senare när jag äntligen förstod hur man skulle göra.

1
Skriv svar