Se Wake Island i Battlefield 3

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Ser väldigt mörk ut på något sätt. Hade varit nice om det var lite mer "tropiskt", blåare vatten osv. För så som det är nu så är det inte jättemycket variation på de olika kartorna.

Snöbanor,djungelbanor och en hederlig svensk barrskog hade inte suttit fel

Hade vi fått en Map Editor eller Mod tools eller vad som krävs hade vi haft väääääääldigt roliga banor vid det här laget!
Vill också ha djungel och snö! Man kan ju inte påstå att de är speciellt kreativa när det gäller klimatet på banorna. En nattbana. som för övrigt inte är mörk, och en regnig bana.

Skulle vilja ha en riktigt regnig djungelbana i mörker eller i en stad, där man faktiskt kan gå in i hus. Husen man kan gå in i idag är ju för jävligt tråkiga! DICE är fan lata.

Skrivet av KnäckeHäxan:

Blue blue blue. Bara jag och folket på EAUK som är less på hur blått allt är?

http://www.youtube.com/watch?v=SLBZLjLBMKs

Det är ju bara blått på.. blåa baner?

Skrivet av walter_iego:

OK, om folk gillar det är det bra, jag trodde det handlade mer om taktik, hjärna - inte en actionfest där man bara spänger isönder allting.

Det är inte i närheten av så "häftigt" som det är i DICE filmer, där alla bara gasar runt med bilar och missar med flit..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Får man lov att vara den förste som säger: "Kejsarens nya kläder"? Det utlovades så mycket mer än vad som det blev? Jag fick tag på ett billigt BF3, har dock inte installerat eller spelat än, tror inte jag kommer göra det heller.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dom bannorna är grymt roliga
Många "flanknings" manövrar man kan göra på Wake Island men lite svårt att spela ensam varg här, testa en runda med den taktiken gick inte bra då det är minst 3-4 fientliga luftfordon,2-3 pansarvagnar och 4-6 support fordon så ett lagspel är saken att vinna wake island på.
Strike at Karkand gör ett lagspel det enklare men där går det att springa runt och skjuta folk på måfå,attackera och försvara flaggor och sen springa vidare igen.
Väldigt väldigt roligt det här ^^
Fick då inte chansen att testa några luftfordon då dom mesta satte upp ett tält brevid med grillen i högsta hug för att få fordona ^^

Medlem

http://bf3blog.com/2011/12/back-to-karkand-map-overviews/#com...

Här har ni Map overviews på de nya banorna, ser ut som DICE har pajat Karkand...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag skäms åt er, när ni kallar Back to karkand en expansion, när det uppenbarligen är äkta vidrig dlc i dess renaste form!!

Medlem
Skrivet av dotque:

http://bf3blog.com/2011/12/back-to-karkand-map-overviews/#com...

Här har ni Map overviews på de nya banorna, ser ut som DICE har pajat Karkand...

I trailern de visade hade Karkand 7 flaggor, de måste ha postat small eller medium-versionen av Karkand 2 ggr.

Medlem

Den där videon posta dom på sin sida för en vecka sen. kanske skulle nämnt det till er så ni kunna posta den lite tidigare, yesterdays news is shitnews.

Medlem
Skrivet av VeGeTa_0709:
Skrivet av Farris:
Skrivet av Haziza:

Så nu har vi Jets/heli kombinerat, ingen som ser ut op det kommer bli?

Du är ju märkbart "slö" i hover-mode på en Harrier^^

Lite större yta en en hovrande heli, att träffa med. (För någon i en tank/apc/engineer med RPG)

Och du får ju tänka på att du måste röra på hela planet (nosen) för att kunna få ditt sikte över något
Så nej, inte speciellt OP.

Förövrigt så säger jag bara : Bring on the harriers! (awsumsauce i BF2)

Är det ett uttryck det där "harrier" eller? För det är ju en F35!

Planet heter "Hawker Siddeley Harrier men brukar kallas för Harrier.Skulle vara kul om dom tog med det i BF3:D

Medlem

Activision släpper kartor från MW1 till MW2, forumen fylls med klagomål och bilder på kor.
Dice släpper kartor från Battlefield 1 och 2 till Battlefield 3, jubel på hela internet.

logic is futile.

Edit: här försöker jag vara fyndig, så går allt åt helvete. Går tillbaka till min grotta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av bluejava:
Skrivet av VeGeTa_0709:
Skrivet av Farris:
Skrivet av Haziza:

Så nu har vi Jets/heli kombinerat, ingen som ser ut op det kommer bli?

Du är ju märkbart "slö" i hover-mode på en Harrier^^

Lite större yta en en hovrande heli, att träffa med. (För någon i en tank/apc/engineer med RPG)

Och du får ju tänka på att du måste röra på hela planet (nosen) för att kunna få ditt sikte över något
Så nej, inte speciellt OP.

Förövrigt så säger jag bara : Bring on the harriers! (awsumsauce i BF2)

Är det ett uttryck det där "harrier" eller? För det är ju en F35!

Planet heter "Hawker Siddeley Harrier men brukar kallas för Harrier.Skulle vara kul om dom tog med det i BF3:D

Men du läs lite innan du glider in och försöker vara duktig Det är ett F35 som är med!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag skäms för BF serien nu(har spelat alla). Men hur vågar dom släppa ett tillägg som kostar efter att spelet bara varit ute i ca 1,5 månad???? DICE ni är ju pinsamma. Och det som gör det ännu värre att spelet är ju fortfarande så buggigt. Undrar hur deras kundpolicy ser ut?

Medlem

You had me at hello...

Medlem
Skrivet av visten:

Jag skäms för BF serien nu(har spelat alla). Men hur vågar dom släppa ett tillägg som kostar efter att spelet bara varit ute i ca 1,5 månad???? DICE ni är ju pinsamma. Och det som gör det ännu värre att spelet är ju fortfarande så buggigt. Undrar hur deras kundpolicy ser ut?

Om du var smart nog att förhandsboka spelet via Origin, så ingick expansionen


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av bluejava:
Skrivet av VeGeTa_0709:
Skrivet av Farris:
Skrivet av Haziza:

Så nu har vi Jets/heli kombinerat, ingen som ser ut op det kommer bli?

Du är ju märkbart "slö" i hover-mode på en Harrier^^

Lite större yta en en hovrande heli, att träffa med. (För någon i en tank/apc/engineer med RPG)

Och du får ju tänka på att du måste röra på hela planet (nosen) för att kunna få ditt sikte över något
Så nej, inte speciellt OP.

Förövrigt så säger jag bara : Bring on the harriers! (awsumsauce i BF2)

Är det ett uttryck det där "harrier" eller? För det är ju en F35!

Planet heter "Hawker Siddeley Harrier men brukar kallas för Harrier.Skulle vara kul om dom tog med det i BF3:D

Men du läs lite innan du glider in och försöker vara duktig Det är ett F35 som är med!

Oj,ber om ursäkt,var lite okoncentrerad den dagen,men det är en annan historia.Roligt ändå att dom tar med F35:an till BF3.

12
Skriv svar