Storskalig retrorea på Good Old Games

Robot
Storskalig retrorea på Good Old Games

Ja, på måndag drar den stora helgperiodsrean igång där i princip allt går för halva priset, men redan på torsdag får du Witcher 2 billigare samt Witcher på köpet.

#the-witcher-2-assassins-of-kings, #the-witcher, #empire-earth


Inaktiv
Storskalig retrorea på Good Old Games

witcher 2 gillade jag , sen blev det ospelbart med 1.2 patchen .. laggar oavsett inställningar

Medlem

Grym bild på Jon Irenicus

Medlem

Skulle behöva en ny PC, då min laptop inte riktigt klarar av Witcher 2

Medlem

The Witcher är ju typ det sämsta spelet på sidan. Finns ju hur mycket asbra klassiker som helst att framhäva.


signatur

// Bacon <3

Medlem

The Witcher (ettan) var hur tråkig som helst, tvåan är dock ett mästerverk!

Är det bara jag som tycker att GoG sålt sin själ på senaste tiden? Sedan när var The Witcher 2 "old"? Det fina med GoG var att de sålde sånt som ingen annan gjorde - äldre spel som ingen annan än piratbukten hade. Detta gav GoG en viss charm, men nu verkar de bara vara lika som alla andra och säljer moderna spel också... tråkigt.

Medlem

Såg just samma nyhet skriven av Sebastian...trötta idag?


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem
Skrivet av mrpijey:

The Witcher (ettan) var hur tråkig som helst, tvåan är dock ett mästerverk!

Är det bara jag som tycker att GoG sålt sin själ på senaste tiden? Sedan när var The Witcher 2 "old"? Det fina med GoG var att de sålde sånt som ingen annan gjorde - äldre spel som ingen annan än piratbukten hade. Detta gav GoG en viss charm, men nu verkar de bara vara lika som alla andra och säljer moderna spel också... tråkigt.

Det är ju CD Projekt som driver GOG. Inte så konstigt att dom säljer sina egna spel där också även om dom inte är så gamla kanske.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Inaktiv

stör mig på texturerna i witcher ser ut som nån överdrivit unsharp mask i photoshop

Medlem

The Witcher 2 är årets bästa spel. Tangerat av Skyrim, men det är jag inte klar med än...


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Är det bara jag som tycker att GoG sålt sin själ på senaste tiden? Sedan när var The Witcher 2 "old"? Det fina med GoG var att de sålde sånt som ingen annan gjorde - äldre spel som ingen annan än piratbukten hade. Detta gav GoG en viss charm, men nu verkar de bara vara lika som alla andra och säljer moderna spel också... tråkigt.

De sa väl rätt nyligen (nåja) att de skulle börja sälja inte bara gamla spel utan nya med, likt de andra tjänsterna ? Om de gör det och dessutom utan DRM så vore det hur bra som helst, själ i behåll eller inte


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av TryNotD[oo:

"]

Skrivet av mrpijey:

The Witcher (ettan) var hur tråkig som helst, tvåan är dock ett mästerverk!

Är det bara jag som tycker att GoG sålt sin själ på senaste tiden? Sedan när var The Witcher 2 "old"? Det fina med GoG var att de sålde sånt som ingen annan gjorde - äldre spel som ingen annan än piratbukten hade. Detta gav GoG en viss charm, men nu verkar de bara vara lika som alla andra och säljer moderna spel också... tråkigt.

Det är ju CD Projekt som driver GOG. Inte så konstigt att dom säljer sina egna spel där också även om dom inte är så gamla kanske.

helt klart. Vore dåligt om nu gog Slutade med att sälja gamla spel och endast fokuserade på nytt, men så är inte fallet. GoG säljer nytt? spelar ingen roll så länge de fortfarande säljer det gamla goda.

Medlem
Skrivet av riktigninja:

stör mig på texturerna i witcher ser ut som nån överdrivit unsharp mask i photoshop

Ettan eller tvåan? Finns ju ett otal texture mods till båda, bara kolla in witchernexus. Och mods i allmänhet.

Skrivet av kendo:

Såg just samma nyhet skriven av Sebastian...trötta idag?

Äh, det är bara Hampus som varit och smuttat på glöggen igen...

Inaktiv

Synd bara att man äger nästan allt intressant som GOG har att erbjuda redan.

Trevligt att dom skickar med Witcher 1 på köpet av Witcher 2, det första spelet är ju betydligt bättre.

Medlem

Jag gillar nog tanken på att spela alla gamla spel jag älskade mer än tanken på att lägga tiden på att faktiskt spela dem. Jag hoppas jag inte missade massa rolig humor eller sköna moment första gången jag lirade igenom dem dock.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar