Skyrim-patchen löser inte PS3-lagget

Robot
Skyrim-patchen löser inte PS3-lagget

1.3-uppdateringen löser mycket strul, men lagget som gör Skyrim ospelbart för många Playstation 3-ägare har Bethesda inte fixat.

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Skyrim-patchen löser inte PS3-lagget

Pinsamt av Bethesda...

Inaktiv

Lärdom: Köp inga konsoler. Det förstör för hederliga PC-användare och för konsolfolket själva genom att dumma ner och begränsa spel.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Jag har en lösning, sälj skiten och köp en PC. Problem solved.

Medlem

Kul att dom gick ut sa dom fick huvudvärk av att utveckla till PC, dom kan ju inte koda till varken konsol eller PC visar det sig.

Medlem

Otroligt att folk kan relatera alla problem med konsolerna. Nu är det nämligen Bethesda som har klantat sig och det är inte själva Playstation 3 som är problemet.

Medlem

Skyrim på PC är en konsollport. Men där funkar det ok men inte på konsoll. Fint!

Medlem

inte alla som har råd att köpa och underhålla en pc som man måste uppdatera vartannat år bara för att kunna spela det senaste,


signatur

always use the nubs for cover

Det kan ju också vara så att de släppte spelet för tidigt. Varför skulle det inte också kunna vara PS3:an som är orsak til problemet, Bethseda har inte tillverkat konsolen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Hannu:

Jag har en lösning, sälj skiten och köp en PC. Problem solved.

Jag har en ännu bättre lösning!

Tortera sönder alla jävla konsoller så blir allting säkert mycket billigare till datorn. Men det ända jag saknar är Co-Op på mitt Xbox 360 då då...

Medlem
Skrivet av Floffe:

Lärdom: Köp inga konsoler. Det förstör för hederliga PC-användare och för konsolfolket själva genom att dumma ner och begränsa spel.

det är casual marknaden som styr både på pc och konsol


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

låt oss ta bort all konkurrens till pc'n så ska vi nog få se fina priser sen xD kommer få dyrare spel än nånsin och antalet som kan följa med och spela dom nyaste spelen kommer att sjunka markant


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Fan vad allt ska vara trasigt nu förtiden -_-
Blir det antingen för svårt eller tar för lång tid att göra något spelbart på alla plattformar, då är det väl dags att köra igång plattforms exklusivitet igen som i den mytomstpunna tiden?

Visst, förr i tiden var det surt att inte kunna spela t ex Metroid Prime för man saknade en Gamecube, men åt andra sidan så fungerade alla mina xbox spel!!!!! Hellre inte kunna spela än att köpa ett trasigt/krångligt spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hurp durp, "konsoler är ju så enkla, bara stoppa i skivan och spela. Blir ju aldrig fel" hurp durp.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Floffe:

Lärdom: Köp inga konsoler. Det förstör för hederliga PC-användare och för konsolfolket själva genom att dumma ner och begränsa spel.

det är casual marknaden som styr både på pc och konsol

Sant.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

ohh vänta alla pc spelare var det inte så att det krånglade för er oxå och det hade inte gjort det på ps3 utom att det började lagga när sparfilen var för stor? nä jag bara nämner det för er..


signatur

I`M GOING CAKELESS!

Jag spelar på PS3 och har spelat mer än 60h. Enda problemen jag har haft är att spelet frusit 3 ggr.

ZF
Medlem

ser ut exakt som både F3 och New Vegas gör för mig på vissa platser i spelen, så detta verkar både vara helt i sin ordning och, antar jag, ge båda grabbarna rätt i vad de säger. "fungerande motor" är givetvis en relativ bedömning.

köper det här spelet när det kostar runt hundringen, det lär inte dröja länge, och det är vad det är värt för att detta spel kommer bli av med den här "buggen" när de 2 andra jag nämner inte har det efter så långt tid kan ni ju se er i nått objekt på skykanten efter.

Skrivet av Hannu:

Jag har en lösning, sälj skiten och köp en PC. Problem solved.

kommer fortfarande ihåg hur jag inom max 1 timma i Morrowind lyckades ramla genom botten på båten och dö, låsas i figuranpassningen och börja om, fastna i bryggan och starta om, fastna i ett träd och starta om, bli jagad av nått troll och bli utkastad till Windows. och det var inte ens en av anledningarna till att jag övergick till konsoller istället för "PC" främst.

Bethesda kan inte programera snyggt helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Psykopatmullvad:

Jag spelar på PS3 och har spelat mer än 60h. Enda problemen jag har haft är att spelet frusit 3 ggr.

Samma här! Inga som helst problem.... Har "release dags PS3 versionen" om det nu har betydelse!
Min polare har en ny inköpt och där har spelet frysit och laggat ganska mycket!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

1
Skriv svar