GTR 3 är officiellt

Robot
GTR 3 är officiellt

Ny del i Simbins skoningslösa racingsimulatorserie är att vänta.

#simbin, #gtr-3


Medlem
GTR 3 är officiellt

Gött, jag var orolig att de skulle kompromissa med kvalitéten av denna franchisen genom att göra den till en konsol/PC titel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Hoppas verkligen det blir nåt nu, och inte en sväng till med race07 fast lite upphottat.
rFactor2 kommer med en beta snart


signatur

Jäh!

Medlem

Kul för alla sim-fans (lite för simmigt för min smak dock )

Hoppas bara dom har en ny grafikmotor denna gången, visst, modellerna och texturerna har väl varit ok i dom tidigare spelen, men grafiken har känns otroligt steril och tråkig och saknat djup. (taskig lighting-engine?)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Den mest irriterande hemsidan ever! Den laddar i två minuter för att visa... Ingenting!


signatur

Imperator

Medlem
Skrivet av Reize:

Den mest irriterande hemsidan ever! Den laddar i två minuter för att visa... Ingenting!

Koppla ur hörlurarna, dra igång ljudsystemet och höjvolymen! Och laddar den i mer än 30s vilket den inte äns gjorde på min telefon över 3G så känns det som att det är på din sida felet ligger tyvärr. BTW, den vita baren som fylls i toppen är ingen laddningsbar, det är en progress bar, visst det kan vara otydligt det kan jag hålla med om, men att påstå att den inte visar någonting.. Kolla första teasers i allmänhet, brukar inte vara överdrivet avslöjande, tycker denna avslöjar en hel del.

Det krävs en Tomas för att skriva en sådan här nyhet.

Inaktiv

äntligen en ny racesim värd mödan som krävs för att sätta upp rattjävln

Medlem
Skrivet av looa:
Skrivet av Reize:

Den mest irriterande hemsidan ever! Den laddar i två minuter för att visa... Ingenting!

Koppla ur hörlurarna, dra igång ljudsystemet och höjvolymen! Och laddar den i mer än 30s vilket den inte äns gjorde på min telefon över 3G så känns det som att det är på din sida felet ligger tyvärr. BTW, den vita baren som fylls i toppen är ingen laddningsbar, det är en progress bar, visst det kan vara otydligt det kan jag hålla med om, men att påstå att den inte visar någonting.. Kolla första teasers i allmänhet, brukar inte vara överdrivet avslöjande, tycker denna avslöjar en hel del.

Jag hade surround-systemet på tämligen hög volym, tack. Det var den vita laddningsbaren jag störde mig på, ja. Jag satt gäspande o väntade på att introt skulle ta slut, o när det gjorde det fanns det ingen hemsida att visa


signatur

Imperator

Medlem

Här är en intervju som släpptes i samband med hemsidan, http://www.raceroom.net/news/simbin/gtr3/teaser-interview/. Det kommer tydligen mer info om en vecka, den femtonde.

1
Skriv svar