Upptäck Egyptens mysterier i MMO-liret The Secret World

Robot
Upptäck Egyptens mysterier i MMO-liret The Secret World

Senaste trailern från The Longest Journey-skaparna målar upp en brinnande het ökenvärld.

#the-secret-world, #funcom, #the-longest-journey


Medlem
Upptäck Egyptens mysterier i MMO-liret The Secret World

Varför tänkte jag på L4D då jag såg filmen ??

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Varför tänkte jag på L4D då jag såg filmen ??

Kan det vara för Zombies och sen den biffiga zombien som kom där i en kort sekund?

Medlem

hmm vapen,magi och lite småskumma mobs, lite som dc universe fast utan dom färgglada trikåerna ^^ fast tycker spelet överlag verkar smått intressant


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Verkar som en tråkig miljö att spela i dag in å dag ut.. Men det kanske bara är jag.

Medlem

hmm är det bara jag eller är öknar ganska fail i varje spel, känns alltid som dom tråkigaste ställena att röra sig på


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av AndyZedd:

Varför tänkte jag på L4D då jag såg filmen ??

Kan det vara för Zombies och sen den biffiga zombien som kom där i en kort sekund?

Det var faktiskt direkt jag såg karaktärerna som L4D dök upp i skallen.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av Jonrei:
Skrivet av AndyZedd:

Varför tänkte jag på L4D då jag såg filmen ??

Kan det vara för Zombies och sen den biffiga zombien som kom där i en kort sekund?

Det var faktiskt direkt jag såg karaktärerna som L4D dök upp i skallen.

finns ju tanks i många spel dock, finns ju i saints row the third med omg l4d ripoff


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ju fler miljöer desto bättre även om denna inte vekar som den mest spännande de visat upp. Får dock en känsla av att det finns lite mer under ytan

Jag tänkte Uncharted när jag såg miljön och "Penumbra"-modeller när jag såg karaktärerna, sedan tänkte jag på mormor när jag såg muspekaren i första scenen. Är det vad man har att vänta?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar