Football Manager 2012 Handheld

Robot
Football Manager 2012 Handheld

För två år sen köpte jag en Ipod Touch med enda anledningen att Football Manager kommit i bärbar version. Sedan dess har jag inte gjort annat än spela det varje gång jag varit på resande fot. Förväntningarna på 2012-versionen var därefter. Och de infrias.

#sports-interactive, #football-manager-2012, #football-manager-2012-handheld, #football-manager-2011-handheld


Medlem
Football Manager 2012 Handheld

"Lite för tunt RPG-mässigt"
Dagens felstavning?

Medlem

Skriv snabbsvar: Fyll i ditt meddelande här och klicka på knappen "Skicka snabbsvar" nedan.

OBS: När du svarar hamnar ditt inlägg alltid sist i tråden.

Medlem

om det bara finns till iphone borde det kanske stå som testplatform

Medlem

75 pix för ett mobilspel känns sådär...

men fuck it, jag slår till! det är ju trots allt FM!

Skribent
Skrivet av ShciZo:

om det bara finns till iphone borde det kanske stå som testplatform

Nej, det finns även till Ipad och Ipod Touch. Vilket man kan luska ut om man läser hela recensionen.

Är osäker på om det finns till Android dock, har inte fått så mycket information om just plattformarna.

Medlem
Skrivet av tootey:
Skrivet av ShciZo:

om det bara finns till iphone borde det kanske stå som testplatform

Nej, det finns även till Ipad och Ipod Touch. Vilket man kan luska ut om man läser hela recensionen.

Är osäker på om det finns till Android dock, har inte fått så mycket information om just plattformarna.

Jo, det kan man nog men jag som inte äger några apple-produkter är kanske inte så intresserad av att läsa en recension om ett spel som bara finns till iphone, ipad osv...

nåja, det är bara att hoppas att det dyker upp till android med.

Medlem

"If it is decided to release the game on Android then we will announce it via. the usual methods (including this forum).

At present however while I am very interested in the idea of expanding onto new platforms we are concentrating on making the best game possible for the platforms which we are presently supporting.

(and yes I do work there before you ask ) "

Så nej, det finns inte till Android.

Medlem
Skrivet av tootey:
Skrivet av ShciZo:

om det bara finns till iphone borde det kanske stå som testplatform

Nej, det finns även till Ipad och Ipod Touch. Vilket man kan luska ut om man läser hela recensionen.

Är osäker på om det finns till Android dock, har inte fått så mycket information om just plattformarna.

Ipad och Ipod Touch är väl samma OS/Platform
håller med ShciZo att ni borde skriva vad platformen är, innan jag klicka på länken var jag ju fundersam, "vah är detta till PSP eller Iphone/Android?" och så hitta man inte förns man googla lite snabbt

men men nu ska jag inte bitcha mer, du är min favo recensionist så trotts att jag inte spelar FM så läste ja artikeln ändå

1
Skriv svar