The Old Republic: Collectors Edition

Inaktiv
The Old Republic: Collectors Edition

Fick meddelande idag av posten att min Collectors Edition av Biowares kommande MMO The Old republic finns nu att hämta hos posten. Vilket jag var och hämtade för någon timme sedan. Tackar f.ö Webhallen för den väldigt tidiga leveransen eftersom man skulle inte få sin box förräns den 15 December, well done!

Nu kan jag ju självklart inte få spela förräns den 13, om jag nu kommer in i första vågen av Early Access spelare, men jag förbokade dagen efter Bioware öppnade förbokningar(22a Juli), så jag håller tummarna.

Tills dess så njuter jag av innehållet i denna väldigt grymma box, där bla. en mycket välgjord staty av Darth Malgus finns med. Och min favorit bland alla Collectors lådor, soundtracket. Som definitivt inte sviker. Star Wars och KOTOR = grym musik. Även om Jeremy Soule inte gjorde musiken denna gång, vilket jag var lite förvånad över.. Bioware och EA spenderar otroligt mycket pengar på att få en riktig "WoW dödare" men skippar mannen bakom musiken i KOTOR? Känns lite som en Star wars film utan John Williams.

Men men, nu blir det att vänta tills nästa vecka, och hoppas på en smidig launch!

#blogg

Medlem
The Old Republic: Collectors Edition

Soule kanske hade fullt upp med Skyrim?


signatur

Imperator

Medlem

Eller var han möjligtvis upptagen med... Guild Wars 2?

1
Skriv svar