Tidsfördriv

Medlem
Tidsfördriv

Om ni inte har annat för er, kan ni göra ett IQ-test. Min fru lurade in mig att göra det och sen visar det sig att man måste pröjsa 10:- för att få svaret.

[http://www.iqtestet.se/]

#blogg

Medlem
Tidsfördriv

Jag tror du fuskade.

Medlem

Bah. Gick åt helvete. Skit-test.

*edit fixade bilden*

Medel-intelligens :(.

Medlem

Ja antagligen fuskade jag. Jag drack en red-bull innan...

Medlem

Dopad alltså! Det var som fan....

Medlem

Haha... nej grabben, ingen red-bull. Pure brain-power

Medlem

wow, snacka om scam, 15 frågor som inte ens slumpas fram kan omöjligtvis vara ens i närheten av ett riktigt IQtest.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

wow, snacka om scam, 15 frågor som inte ens slumpas fram kan omöjligtvis vara ens i närheten av ett riktigt IQtest.

Funderade också av antalet frågor. Är verkligen 15 frågor tillräckligt för att 100% säkerhetsställa ens IQ-nivå?

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Zymac:

wow, snacka om scam, 15 frågor som inte ens slumpas fram kan omöjligtvis vara ens i närheten av ett riktigt IQtest.

Funderade också av antalet frågor. Är verkligen 15 frågor tillräckligt för att 100% säkerhetsställa ens IQ-nivå?

Nej, det är bara nån larvig scam på samma sätt som dom tar pröjs för diverse andra sånadär telefontjänster.

Mensas PROVtest är på 24 frågor som ska klaras av på 10 minuter. -kan göras online gratis på mensa.se

Det "riktiga" provet är övervakat, och består av 40 frågor som ska klaras på 20 minuter, det kostar även 295 kronor.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar