Facebook+Crome=DENIED?

Medlem
Facebook+Crome=DENIED?

Sitter just nu vid en annan dator med Chrome, och när jag ska gå in på Facebook.com så kommer den blåa randen upp på toppen men inget mer händer...
Har testat och rensa cache och allt sådant, har också testat och ominstallera Chrome.

Men fortfarande kommer samma blåa rand upp på toppen och inget mer... Den laddar inte heller.
Sökte på Google lite om detta, och på Answers.co.uk eller vad det är skrev någon att Microsoft och Google är konkurrenter, och pg.a det så blockar Chrome FB...
Stämmer det!?
Om inte, hur ska jag fixa detta???

Medlem

tror inte det blockar lr ngt sådant. ungefär hälften av alla i klassen använder chrome, och för dem funkare fint


signatur

Rwa?

Medlem

Jag använder chrome, funkar fint fint

Medlem

Men vad tusan är det som kan göra det då??? :S

Medlem

Har sett flera som har just samma problem. Verkar ha att göra med en uppdatering på facebook såvitt jag kan säga, det är dock inte konstant återskapande. Jag kör t.ex chrome, och har inga problem med facebook.

Att Chrome skulle blocka facebook pga konkurrens ifrån företagen är inte sant. Isånafall borde väl närverkskabeln brinna upp om du går till www.microsoft.com med en iMac.

Edit1: De jag pratat med senast som hade detta problemet startade helt enkelt om chrome och helt plötsligt funkar det. Det rör ju sig trots allt om en bugg, räkna inte med ett helt logiskt mönster. (Iaf såvida du inte tittar på källkoden. ) Så det ordnar sig förmodligen av sig själv, out of the blue.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Jag har försökt ett antal gånger nu utan någon somhelst lycka....
Fattar inte hur det kan bli så :S

Avinstallera och installera om, kanske är det någon plugin som du har installerat tidigare som ställer till det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hurr... Konstigt nog så var det Skype Plugin som buggade det hela....
Jaja, då vet man det också
Tack för hjälpen!

1
Skriv svar