Tiny Wings utnämnt till årets Iphone-spel

Robot
Tiny Wings utnämnt till årets Iphone-spel

Är europeiska Apples favorit – i Nordamerika vann Tiny Tower.

#tiny-wings, #apple


Medlem
Tiny Wings utnämnt till årets Iphone-spel

Rätt kul en stund iaf =D

Medlem

Rätt kul en stund iaf =D

Medlem

Tycker personligen Disneys Where's My Water är bäst. Men det är ju bara jag...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Tiny Wings var helt ok, plöjde ner ganska många timmar på det. För tillfället lirar jag Modern Conflict, kan varmt rekommendera det.

Medlem
Inaktiv

haha, jag har aldrig ens sett en iPad eller iPhone. Saknar helt intresse i Apple produkter.

Kul att höra att Dead Space finns på tablets också.

Medlem

Började med doodle jump efter att ha sett the big bang theory, kul en stund, blir dock snabbt tråkigt, precis som alla andra mobilspel.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Birds in the game = instant win
Tiny Wings är ju knappast originellt har spelat 3-4 likadana spel till android för något år sedan.
Som allt annat på App store och Android market så är det alla rip-offs med fåglar som får all beröm.

Eehm kanske inte de spelen då man skjuter fåglar ifs

JMA
Medlem

Tiny Towers är ett gjutet val, kan liras i varje fri-sekund(läs vänta på hissen, T-banan och alla andra dö-sekunder)


signatur

Laktostolerant

Medlem

Att inte The Amazing Mr. Loco vann förvånar mig.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Cut the rope är riktigt underhållande, och gulligt Annars tycker jag att Infinity Blade 2 är hur grymt som helst

Medlem

Testade det i 10 min sen tog jag bort det. Alldeles för simpelt för min smak.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

ja varför inte? Helt ok spel, personligen föredrar jag nog cut the rope men tycker att iphone-spel blir rätt trist i längden


signatur

Cause i need to watch things die

1
Skriv svar