Lady gaga som goth .. omfg, jag är KÄR .;D

Inaktiv
Lady gaga som goth .. omfg, jag är KÄR .;D

så jävla vacker och charmig hon är i den här videon med tony bennet ..

http://www.youtube.com/watch?v=ZPAmDULCVrU

är så jag inte vet var jag ska ta vägen . *kvävs*
och hon kan verkligen sjunga visste inte det.
vill ha en flickvän som ser ut så ;D
hur kunde hon bli så jävla fin när hon ser ut som skit annars?
och när hon sjunger lite på harlemdialekt i början , är så man nästan dör av hjärtinfarkt *charm overload*

Medlem

Det är ett politiskt uttalande.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Eeeeeewwww do not want!


signatur

Imperator

Medlem

Precis som de flesta andra tycker ja väll att goth är snyggt. men det där... Nej det såg förjävligt ut


signatur

Rwa?

Medlem

Fyfan vad ful hon är.. Alltså.. Jag håller med Travellers klockrena bild.

Medlem

Hon har en underbar talang, men hon är tyvärr inte vacker någonstans.

Medlem

Kill it with fire!

Medlem

Jag håller nog inte heller med. Jag har för mig att hon (enligt mig) ser bra ut i en av sina musikvideos, men jag vet inte vilken. Detta måste jag nog säga är ett av hennes värre utseenden.

När jag såg trådnamnet var jag 99% säker på vem som skapat den

Medlem

Prutt...


signatur

Jag vill ha page...

Inaktiv

hon är ju jävligt ful annars, men jävligt snygg i den här videon. ni måste ha fel på ögonen

Medlem

Blä.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Dude looks like a lady.


signatur

Allah är stor men jag har större

Inaktiv

Tycker hon är vacker som vanligt

Medlem
Medlem
Skrivet av riktigninja:

hon är ju jävligt ful annars, men jävligt snygg i den här videon. ni måste ha fel på ögonen

Va det inte du som blev störtförälskad i busschaffisen också? Kanske dags att skaffa sig en brud? Att tycka att Lady Gaga är het är ju inget särskilt gott tecken menar jag...


signatur

Imperator

Medlem

Oh my god, Cannot be unseen.
My poor eyes

Inaktiv
Skrivet av Reize:
Skrivet av riktigninja:

hon är ju jävligt ful annars, men jävligt snygg i den här videon. ni måste ha fel på ögonen

Va det inte du som blev störtförälskad i busschaffisen också? Kanske dags att skaffa sig en brud? Att tycka att Lady Gaga är het är ju inget särskilt gott tecken menar jag...

asg.. hon är det , som fan, men bara i just den här videon.och brutalt mkt sexappeal.. annars nej. ryys.. såg en bild på henne utan smink........*spy*

Grönt hår, tajt klänning, groggy blick = goth, I don't think so.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Grönt hår, tajt klänning, groggy blick = goth, I don't think so.

QFT!
Trevlig video, vacker sångröst och återigen ett spännande utseende...men inte ett dugg goth dock. Till och med punk hade varit närmare ^^

Medlem

OP skulle bli kär i en skurmopp om man färgade fransarna rosa (med en svart slinga) och slängde på den en spetsklänning


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Zymac:

OP skulle bli kär i en skurmopp om man färgade fransarna rosa (med en svart slinga) och slängde på den en spetsklänning

är iaf ett steg i rätt riktning

Medlem

Desperat.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Varför hon sjunger med Tony är för att öka på intäkterna och bli lite mer huslig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Gen
Medlem
Inaktiv

Hon ser ut som en sån där groggtant som insisterar på att ta en på röven på dansgolvet när man är ute.

Får rysningar.

Medlem

Tycker hon är så otroligt ful. Hon ser ut som en kvinnlig version av Marilyn Manson

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Tycker hon är så otroligt ful. Hon ser ut som en kvinnlig version av Marilyn Manson

http://3.bp.blogspot.com/-KnCfgWaGRUM/TnoCm03_5BI/AAAAAAAADF4...

För att inte glömma bort där hon har horn, eller den gången h*n halade fram sin petter-niklas på scenen.. Eller, inte halade, fel ord. "tittade fram" medan hon skulle göra något på scen, så var det.


signatur

The Year was 2027..

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Måste hålla med där.

I övrigt, ännu en kvalitetstråd från FZ's lilla ninja.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Zymac:

OP skulle bli kär i en skurmopp om man färgade fransarna rosa (med en svart slinga) och slängde på den en spetsklänning

är iaf ett steg i rätt riktning

Ett par vattenmeloner på skurmoppen, nöjd nurå ?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

12
Skriv svar