Julkalendern lucka 11 – Tredje adventshelvetet

Robot
Julkalendern lucka 11 – Tredje adventshelvetet

Vilka är väl vi att bryta traditioner? Tänt var det här!


Medlem
Julkalendern lucka 11 – Tredje adventshelvetet

Haha, slutet var episkt
Att DI releasen var tjoppa...vad nu Fredrik sa, är väldigt snällt Snälla ta och bränn mer spel, pc versionen av battlefield 3 förtjänar att brinna mer än alla spel ni brännt tillsammans!!!!

Och då räcker det inte med ett sketet stearinljus, då snackar vi tändare + axe (eller valfritt märke)


signatur

Game long and prosper

Moderator | Testpilot

Hoppas du inte också menar spelet i säg är skräp. Då ryker du från min favoritlista gällande skribenter på FZ.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hoppas du inte också menar spelet i säg är skräp. Då ryker du från min favoritlista gällande skribenter på FZ.

Hade du lyssnat på vad han sa och inte rageade över hela klippet så hade du hört vad han menade.

Medlem

Misshandel av minderåriga flickor! hurr hurr durr durr!!

Även om julkalendern inte når den förväntade kvalitén så är den fortfarande ganska bra och håller alltid en speciell plats i mitt kalender hjärta, strax efter Mysteriet på Greveholm

Medlem

Känner mig inspirerad efter dessa hat-luckor. Kan ni inte elda upp en hög med konsoler på Julafton?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hoppas du inte också menar spelet i säg är skräp. Då ryker du från min favoritlista gällande skribenter på FZ.

Hade du lyssnat på vad han sa och inte rageade över hela klippet så hade du hört vad han menade.

Hade du läst innan du skrev hade du märkt att jag skrev "HOPPAS DU INTE". Jag skrev jag HOPPAS. Vilket då betyder..?

DING DING DING!

Jo det betyder att jag hoppas han inte hatar spelet precis som han hatar releasen, vilket kan vara en avgörande faktor för många om vi tar Black ops som ett exempell.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tjottabalongen

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hoppas du inte också menar spelet i säg är skräp. Då ryker du från min favoritlista gällande skribenter på FZ.

Hade du lyssnat på vad han sa och inte rageade över hela klippet så hade du hört vad han menade.

Hade du läst innan du skrev hade du märkt att jag skrev "HOPPAS DU INTE". Jag skrev jag HOPPAS. Vilket då betyder..?

DING DING DING!

Jo det betyder att jag hoppas han inte hatar spelet precis som han hatar releasen, vilket kan vara en avgörande faktor för många om vi tar Black ops som ett exempell.

Varför HOPPAS du över något som INTE händer?

Varför du HOPPAS över att han inte hatar spelet när han hatade RELEASEN, det har inget med själva spelet att göra, utan all problematik som hände vid deras release.

Det är releasen som brinner i helvetet, inte spelet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tomtefar:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hoppas du inte också menar spelet i säg är skräp. Då ryker du från min favoritlista gällande skribenter på FZ.

Hade du lyssnat på vad han sa och inte rageade över hela klippet så hade du hört vad han menade.

Hade du läst innan du skrev hade du märkt att jag skrev "HOPPAS DU INTE". Jag skrev jag HOPPAS. Vilket då betyder..?

DING DING DING!

Jo det betyder att jag hoppas han inte hatar spelet precis som han hatar releasen, vilket kan vara en avgörande faktor för många om vi tar Black ops som ett exempell.

Varför HOPPAS du över något som INTE händer?

Varför du HOPPAS över att han inte hatar spelet när han hatade RELEASEN, det har inget med själva spelet att göra, utan all problematik som hände vid deras release.

Det är releasen som brinner i helvetet, inte spelet.

Varför måste du vara så jävla dryg? Han kan mycket väl inte gilla spelet heller PÅGRUND AV releasen. Tror inte det är fallet, därför hoppades jag det inte var så bara

Black ops igen, folk slutade spela det och såg ner på spelet TOTALT bara för hur DÅLIGT det var vid release då det krashade och ipricnip inte gick att spela. Tänk om han gjorde samma här? Vi vet inte eller hur? Nej, därför jag hoppades på att så inte var fallet då JAG tycker det var ett ROLIGT lan lir.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

@Fredrik.
Du har precis förtjänat en ask hemmagjord Ccchklaad konfekt!
God jul på er, Även du Vildis with the lens.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

AW8
Medlem

"Seriemördarspelsidans" vidriga dödskalender!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Fint. Uppskattar det här inslaget verkligen
Trodde faktiskt först ni skulle bränna bilden för att spelet inte alls var som trailern

Moderator | Testpilot
Skrivet av DarkZide8:

Fint. Uppskattar det här inslaget verkligen
Trodde faktiskt först ni skulle bränna bilden för att spelet inte alls var som trailern

Men med en random siffra på 90% av alla trailers är ju inte det riktigt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Aldrig spelat Dead island, men jag hörde så mycket negativt och såg så mycket negativt med det så jag köpte det aldrig


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

1
Skriv svar