Nattens Video Game Awards bjuder på detta

Medlem

http://88.80.17.89/user/mediaplayer/player.swf?autostart=true... denna fungerar (länkad innan) men det laggar ju något så in i he@£$#¤ :I

Medlem

"Sorry, this is not available in your region."

edit: Jag ger upp, när ska de inse att det bara skadar när man försöker dela in nätet i regioner år 2011. Ett IDIOTtänkande som genomsyrar det mesta fortfarande...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Funkar klockrent med hotspot shield.

Medlem

Gå in på google och sök på "VGA Ginx" och ta den första som kommer upp (kollar på den atm iaf) funkar den inte så prova göra det som står här http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=33336596&postcount... och gå in på sidan igen (via google)

Ginx.tv (de som "sänder" det live från uk har problem med sin sida så man får göra så)

Ska kolla lite nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Åh jag missade första timmen.. missade jag något viktigt? xD

Medlem

Har kollat sen det började men nu ger jag upp (03:38). Mer MTVserad, framtvingad och plastig dynga får man leta efter. Sen att MW3 vann shooter of the year gör ju inte saken bättre. Massa utdöda internet-memes som slängs hit och dit och snygga brudar som ska låtsas vara så kallade "GAMER GURLZ xD xD xD!!"!!1!" så det blir bara pinsamt. Men men.... uhmm..... Godnatt då...

Medlem
Skrivet av s3ng:

Har kollat sen det började men nu ger jag upp (03:38). Mer MTVserad, framtvingad och plastig dynga får man leta efter. Sen att MW3 vann shooter of the year gör ju inte saken bättre. Massa utdöda internet-memes som slängs hit och dit och snygga brudar som ska låtsas vara så kallade "GAMER GURLZ xD xD xD!!"!!1!" så det blir bara pinsamt. Men men.... uhmm..... Godnatt då...

Mm jävligt kasst.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av raefzm88:

"Alan Wake returns " förmodligen något äckligt piss dlc till konsoler, hade dock varit underbart om de visade sig att de gjort spelet till pc.

Lysande kommentar, visar varför mogna gamers flyttat över till konsol och lämnat PC till småglin som ska använda coola ord... *suck*
Vi vet redan att vi har ett Alan Wake 2 att vänta nästa generation och en mindre spin-off denna, möjligt att det släpps till PC men jag tvivlar, bristen på betalande gamers är ju total där...

Moderator | Testpilot

BATMAN: ARKHAM WORLD!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag blir så JÄVLA förbannad på Spike. År efter år så tänker jag att det kanske blir bättre så jag sitter uppe och kollar på skiten... att jag inte lär mig.

Det är rent ut sagt för jävligt hur de lägger upp skiten. Pristagarna får bara några få sekunder att hålla sina tacktal för att tiden ska räcka. Miyamoto dyker upp på denna sketna gala för att ta emot ett pris och får prata i 20 sekunder FÖR ATT SPIKE SKA KUNNA BYTA TILL FELICIA DAY SOM SKIVAR FRUKT OCH ÄTER MUFFINS.

Det är så jävla mycket trams i det att jag inte kan förstå varför det ens får finnas - jag menar det är för fan 2011. - att skämta om t-bagging och skit är för fan inte ROLIGT, har aldrig varit och kommer aldrig att vara roligt.

Jag älskar att spel börjar få större och större publik och att det blir mer accepterat i större nätverk men det är väl för fan inte så här vi vill att folk ska tro att s.k "gamers" uppför sig? Det är för fan skandal.

Nej, usch och fy för Spike och VGA. Årets ris får de av mig.

Medlem

The Last of Us verkar lovande, finns en announcement trailer på youtube som är värd att kolla in. Glöm inte att slå på HD bara

http://www.youtube.com/watch?v=_TdksG6l3lc&feature=channel_vi...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:

"Alan Wake returns " förmodligen något äckligt piss dlc till konsoler, hade dock varit underbart om de visade sig att de gjort spelet till pc.

Lysande kommentar, visar varför mogna gamers flyttat över till konsol och lämnat PC till småglin som ska använda coola ord... *suck*
Vi vet redan att vi har ett Alan Wake 2 att vänta nästa generation och en mindre spin-off denna, möjligt att det släpps till PC men jag tvivlar, bristen på betalande gamers är ju total där...

Så för att man inte vill införskaffa en konsoll så är man ett småglin? Finns nog minst lika många småglin som lirar på konsoll om inte mer. Det var många som blev besvikna då alan wake, precis som halo, utvecklades till PC men plötsligt blir konsoll exklusivt. Vi, betalande, PC gamers börjar att bli vana vid att bli svikna. Inte är vi småglin för det.

Medlem

någon som vet om man kan se detta i efterhand om man har missat det då ^^?

Medlem

Du missade inte så mycket. Gör något annat av tiden istället.

Jag fick det inte att funka, men det verkar inte som om jag har missat något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

DiabloIII är det enda jag är intresserad av.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

hahahaha! MW3 Vann året shooter LOLfail

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av raefzm88:

"Alan Wake returns " förmodligen något äckligt piss dlc till konsoler, hade dock varit underbart om de visade sig att de gjort spelet till pc.

Lysande kommentar, visar varför mogna gamers flyttat över till konsol och lämnat PC till småglin som ska använda coola ord... *suck*
Vi vet redan att vi har ett Alan Wake 2 att vänta nästa generation och en mindre spin-off denna, möjligt att det släpps till PC men jag tvivlar, bristen på betalande gamers är ju total där...

haha, "mogna gamers på konsol" vilken planet bor du på grabben?

Medlem

Det var sjukt kasst. Värdelöst, even.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

ingen nyhet än om trailers? sover folk?

http://feber.se/spel/art/230891/ett_gng_trailers_frn_nattens_...
här har vi ett gäng, bland annat en ny från Hitman o Bioshock

12
Skriv svar