VGA.. not sure if..?

Inaktiv
VGA.. not sure if..?

Not sure if trolling or just this dumb var min första tanke efter ha sett klart Video game awards 2011. Största skämtet inom gaming sen länge. Förra året hade vi Neil patrick harris som vann bästa manliga röst *rysningar*. Med en uppgradering vid namn Zachary levi, också känd som Chuck för dom flesta. Men även den här favorit skådisen gjorde en del väldigt torra skämt som fick mig att undra om han verkligen ville tro att han gjorde detta för gaming, eller bara för en snabb slant.

Med andra gäster som en av the brothers i the Jonas brothers, Charlie sheen och obligatoriska Felicia day så undrar jag lite grann vad som pågår bakom pannbenet hos Spike tv och liknande personer som har hand om denna award.. Detta har varit sen dag 1 en väldigt dålig kopia av MTV music award, som har blivit ett skämt sen vi gick in i år 2000.

När jag som gamer slår på detta program, så vill jag se nya trailers och se mina favorit företag och skådisar få lite lön för mödan. Men istället ser jag random gäster som hoppar upp på väggar som spider man, och fångar muffins på ett rullband, med munnen?! Varför! Det är VIDEO GAME AWARDS vi kollar på, inte whipeout celeberty edition.

MEN nya trailers som sagt, mass effect 3 där vi fick se shepard hoppa runt reapers och nya commander and conquer uppföljaren som såg väldigt bra ut, go Bioware! Bioshock infinite som jag har väldigt lågt intresse för, inget större fan av föregångarna och sist men inte minst nu fokuserad på intresset hos 13 åringar... Metal gear solid rising. Jag vet inte vad som hände, men när Snake försvann så åkte resten av intresset med.

Ett par av vinnarna var Stephen Merchant(Wheatley-Portal 2) för bästa manliga röst. Bästa RPG var Skyrim. Samt bästa Xbox 360 spel var Arkham City. Medans dessa var okej nomineringar och vinster, så hade jag hoppats på att bla. Mark Hamill vann för bästa röst som Jokern, men icke.

Dock så undrar jag lite över vissa andra nomineringar och vinster. Bästa multiplayer, med BF3, MW3, GOW3 och Portal 2, så var portal 2 vinnaren? Errr... Visst spelet hade kul co-op, men bästa multiplayer jämfört med resterande kandidater? Right.

Känslan av att man känner sig lite smått skitig efter VGA kommer alltid tillbaka varje år. Varför fortsätter jag kolla? Säg det, jag är väl lite av en optimist, vilket kan vara svårt att tro efter detta inlägg.

#blogg

Medlem
VGA.. not sure if..?

VGA har noll betydelse för mig, det är faktiskt inte roligt, vettiga vinnare hade dom inte heller tyvärr.

Amerikansk TV at its best liksom.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Vilken tur att jag bestämde mig för att sova istället då


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gillar Neil Patrick Harris, men att han vann förra årets röstskådespeleri var väl antagligen för att denna gala skulle få lite uppmärksamhet.

Jag bestämde mig för att sova, eh, inte kolla på programmet åtminstonde..

Medlem

Medans dessa var oke...

lollollollol....

Missade det med råge, som tur var.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Y U NO MENTION FORTNITE???


signatur

Imperator

Hade inget intresse av galan, efter de tidiga årens utföranden.

@Reize: I Want to drink you!!! (whiskey eller must?, spela roll, ner går det alltid).


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Siken:

Medans dessa var oke...

lollollollol....

I am the right man for complaining about that, eller inte.

Vann inte Charlie Sheen något då, typ.. "Årets huvudperson i en replik i ett spel"'?

Sen finner jag E3 och liknande mycket mer intressant..

1
Skriv svar